Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

Gemeente Terschelling, Havendienst West-Terschelling

(5.9)

Onze bezoekers over Gemeente Terschelling, Havendienst in West-Terschelling

  • Telefonische bereikbaarheid
    21%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    4.7
    6 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    6
    3 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    7.2
    3 beoordelingen
  • Totaal:
    5.9
    12 beoordelingen
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Overheid in West-Terschelling

Reviews over Gemeente Terschelling, Havendienst in West-Terschelling

  • (3.3)

    Gister middag met onze Rib / Speedboot alsmede 3 waterscooters naar Terschelling gevaren. Onze zoon lag met zijn zeilboot in de Marina. Bij aankomst bleek de Marina geen plaats voor ons te hebben, om de boten gedurende ons verblijf van 2 uur te accommoderen.

    De havenmeester van de Marina verzocht ons naar de Gemeente haven te gaan.

    In de gemeente haven hebben wij onze boten afgemeerd in de hoek, bij de KOGELWIEK
    naast 2 garnalen visser schepen die daar reeds waren aangemeerd.
    Toen wij nog bezig waren met het afmeren, kwam er een Oranje rubberboot van de havendienst met grote snelheid op ons afgevaren, waardoor onze boten tegen elkaar aan klotsten.

    Hoe wij het in ons hoof haalden om de boten daar af te meren, we moesten ons bij aankomst per marifoon melden. Wij maakten te havendienst medewerker erop attend dat onze bootjes geen marifoon aan boord hebben.
    Dat zo sprak de man was belachelijk dat zulke dure boeten niet over een marifoon beschikten.
    Na een hoogst onvriendelijke ontvangst moesten we ons melden op het haven kantoor.

    Dat was ook al onze bedoeling.

    Op het havenkantoor, een collega havenmeester getroffen, die ons uiterst vriendelijk en correct te woord stond en ons op ons verzoek om ca anderhalf uur te mogen blijven liggen mede deelde dat dat kon waar we lagen, op onze vraag of er nog kosten aan verbonden waren, deelde hij ons mede dat gezien het korte verblijf er geen kosten aan verbonden waren. ( zo kan het dus ook ) Kort om uiterst vriendelijk en correct.

    Wat schetst onze verbazing dat op het moment dat we ons gereed maakten voor vertrek ( de water scooters nog even af tanken etc.) de Oranje havendienst boot wederom met grote snelheid en dientengevolge grote golven makend op ons af stuift.

    Wederom een zeer grote mond en onvriendelijk gedrag van uw varende Havendienst medewerker.
    Wij hebben hem medegedeeld dat wij ons keurig bij zijn collega gemeld hebben, en toestemming hebben gekregen daar kort stondig af te meren.

    Mijn familie en ikzelf komen al ruim 50 jaar op Terschelling, en hebben van elk bezoek genoten, echter de ontvangst dit maal was diep bedroevend.

    Zo behoort een medewerker van de Havendienst, welke de eerste kennismaking met Terschelling is zijn gasten niet te begroeten.
    Ik hoop dat de superieuren van deze man dit bericht ook onder ogen krijgen, en een corrigerende maatregel zou niet misplaatst zijn.

    mvg

    J.Koster
    Buiten dit incident om is en blijft Terschelling ons favoriete eiland.

    4 aug. 2015 11:36:16
Gerelateerde bedrijven aan Gemeente Terschelling, Havendienst
Aanverwante rubrieken