Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

PartsPoint Benelux Maastricht

(5.8)

Onze bezoekers over PartsPoint Benelux in Maastricht

  • Telefonische bereikbaarheid
    27%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    5
    6 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    6.4
    3 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    6
    3 beoordelingen
  • Totaal:
    5.8
    12 beoordelingen
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Auto onderdelen in Maastricht

Reviews over PartsPoint Benelux in Maastricht

  • (2)

    Om 16:45 uur slechts één werknemer aan de verkoop/servicebalie; de anderen waren - volgens de aanwezige baliemedewerker - allen aan het bellen.
    Hij was bezig met een klant die o.a. brandstof- en luchtfilter wilde hebben plus schoonmaakspullen, waarover de heren uitvoerig en vooral langdurig discussieerden.
    Ondertussen bleef de telefoon maar luidruchtig overgaan, maar omdat iedereen al aan het bellen was, nam er niemand de binnenkomende lijn aan, dus voelde de baliemedewerker zich geroepen om ook deze lijn maar te beantwoorden.
    Ondertussen was er nóg een andere klant binnengekomen, die zelf achter de balie in het magazijn iets mocht gaan zoeken. Hij had eerder het verkeerde artikel gekocht en wilde dat nu ruilen. Ik ben zelf misschien wat te sociaal, dus bood ik aan dat deze man vóór mij geholpen mocht worden. Toen dus een andere medewerker aan de balie verscheen zei ik dat hij maar eerst deze man zou helpen met het ruilen. Dit bleek toch niet maar een kwestie van een of twee minuten! Er moest een nieuwe bon worden gemaakt, de man moest één van de bonnen tekenen en hij moest iets bijbetalen. Al met al meer dan vijf minuten. Maar - verbazing! - de medewerker verdween, zonder iets te zeggen tussen de rekken van het magazijn en vervolgens bleef hij meer dan vijf minuten weg. Al met al had mijn sociale gedrag dus ruim meer dan 10 minuten geduurd, Het was inmiddels 17:10 uur geworden. De andere medewerker vroeg nu of hij iets voor mij kon betekenen! Ik zei hem of hij wist waar zijn collega gebleven was? Hij antwoordde dat deze iets moest doen, maar dat hij weldra zou terug komen. Trouwens, zei hij erbij: "meneer, ná 17:00 uur staat hier maar één persoon aan de balie"! Waarop ik geïrriteerd antwoordde dat ik wél al om 16:45 uur aan deze balie stond! Dus toen het nog níet 17:00 uur was!
    Wat een *** ! Ik was zeer geërgerd en toen ook nog de andere medewerker plots weer tevoorschijn kwam, heb ik hem gevraagd waarom hij - zonder iets te zeggen - zo lang was weggebleven. Ik kreeg hier alleen maar als antwoord: "zegt u nou maar wat ik voor u kan doen?" Ik zei dat ze helemaal NIETS - NIENTE - NADA - NOPPES - nog voor mij konden doen! Ik had/heb het hélemaal gehad met dit bedrijf, dat denkt op deze manier aan klantenbinding te moeten doen! Mij zien ze hier niet meer terug en aan anderen adviseer ik om eens verder te kijken dan alleen dit bedrijf!
    Het loont zeker de moeite en je hoeft je niet nodeloos boos te maken!
    Doe met deze review je voordeel en kijk vooraf op je pc/tablet naar meer leveranciers in de buurt.

    26 aug. 2019 18:19:37
Gerelateerde bedrijven aan PartsPoint Benelux
Aanverwante rubrieken