Geheel niet in staat om problemen of defecten op te lossen. In de doos zit veel troep. Slecht ingepakt en met schade heb je pech.
Richard
(4)
Cadeau gekocht voor mijn vrouw was niet compleet na lange tijd item nagezonden Cadeau kon niet gebruikt worden, nagezonden item niet naar juiste adres verzonden, communicatie is erg slecht, reageerde zeer slecht op mails zodra je iets besteld hebt
Marg Mdr
(3.3)
Zeer slechte ervaring met Paperpads. Ik wacht sinds half december op een ontbrekend item. Heb al tig keer gemaild en reactie formulier ingevuld. Krijg gewoon geen antwoord. Zo slecht...
Maartje Pols
(8)
Ik was op zoek naar artikelen van Simple stories die overal uitverkocht waren. Na goed zoeken vond ik ze bij paperpads.nl. Ik vind de service top! Kreeg zelfs een presentje en de communicatie is keurig. Ik ga hier zeker vaker bestellen!
Paula Sauerbreij
(9.3)
Naar aanleiding van de negatieve reviews hier toch even besloten om mijn eigen ervaring neer te zetten. Ik vind het jammer dat er zulke negatieve verhalen staan. Ik heb hier een paar weken geleden voor het eerst besteld. Ik had eerst een vraag gesteld voor ik bestelde. Het enige minpuntje is dat het inderdaad soms wat langer duurt voor je antwoord krijgt, maar dat kan ook met grote drukte in de webshop te maken hebben. Uiteindelijk krijg je altijd wel antwoord, maar het kan inderdaad een paar dagen duren. Toen ik besteld had en ik niet direct (lees: dezelfde dag) antwoord kreeg dacht ik hhmmm.... tot even reviews zoeken. Toen kwam in onderstaande reviews tegen en ik dacht neeeee, ik ben erin getrapt! Ik begon al erg zenuwachtig te worden. Maar geheel onterecht want na 2 dagen kreeg ik wel bericht terug en zag ik dat de bestelling gewoon verzonden was. En alles zag er prachtig uit! Ik vind het assortiment echt serieus heel mooi. Het enige lastige is altijd dat er ZOVEEL te koop is dat je er echt even een uurtje voor moet gaat zitten om alles te bekijken (soms zie je door de bomen het bos niet meer) maar dat heb je natuurlijk bij iedere grote knutselshop. Aan de andere kant natuurlijk ook super leuk dat er zoveel te koop is.
Ik heb nu in een maand tijd denk ik 5 of 6 bestellingen geplaatst en ze waren allemaal binnen een dag of 4 in huis. En altijd een leuk cadeautje erbij. Ik heb nog geen ervaring met hoe het is als er iets niet klopt, want tot nu toe zat alles erin wat erin hoorde en alles was gewoon in orde. Dus ik heb geen idee hoe ze met 'problemen' omgaan.
Het enige puntje wat ik al zei is dat antwoord op een mailtje soms wat langer op zich laat wachten (maar wat dat betreft zijn we misschien ook wel gewoon heel erg verwend, direct antwoord bij vragen. Als het erg druk is in een webshop kan contact misschien gewoon wat langer duren. Maar tot nu toe heb ik wel altijd antwoord gekregen.
Maar mijn punt is dat ik het jammer vind dat er zulke negatieve reviews staan want die hebben mij onterecht op het verkeerde been gezet de eerste keer. Ik hoop dat mijn verhaal een iets realistischer beeld geeft voor iemand die hier voor de eerste keer wil bestellen en twijtelt. Aan de andere kant, de meeste negatieve punten gaan over problemen die ontstaan als er iets kapot of niet geleverd is, en daar heb ik dus eerlijk gezegd geen ervaring mee (maar dat is natuurlijk ook weer goed, haha!)
Groetjes, Paula
Jo
(2.7)
bestel een scoringboard, een plat product met grote oppervlakte. steken het in een veel te grote doos en als opvulling gebruiken ze afval. een hoop lege dozen met afgesneden etiket, een aantal lege taperollen! ik snap dat opvullen niet gemakkelijk is maar je afval naar je klanten sturen doe je niet!
Anoniem
(3.3)
Zeer slechte service. Ik bestel 20 losse potloden en krijg 1 verkeerde geleverd. Kan gebeuren. Maar in plaats van alsnog een goed potlood te sturen krijg ik geld terug. En moet ik zelf één nieuw los potlood bestellen. Met opnieuw verzendkosten wordt dat een heel duur los potlood. Omgekeerde wereld dit; Één keer maar nooit weer.
Amber
(6)
Ik bestelde voorheen altijd grotendeels bij paperpads, fijne site, leuke spulletjes, ook heel wat nieuwe spullen die andere winkeliers niet hebben, snelle levering, kortom alleen maar positieve punten. Totdat ik iets bestelde en het pakketje kreeg, er bleek 1 ding niet in te zitten wat ik duidelijk had besteld, na 3 mailtjes geen antwoord... heel langzaam zijn ze hiermee, terwijl mijn rekening nog doorloopt. Betwijfel of ik de volgende keer weer ga bestellen. Voor nu, komende dagen nog maar een mailtje sturen....
D Van rumpt
(2.7)
Zeer slechte firma, op website bieden ze machine aan met inhoud duidelijk omschreven en dan ontbreekt er een onderdeel , dat je gewoon niet krijgt met antwoord , zie disclamer!!fouten op website zijn we niet verantwoordelijk voor ! Kortom als klant sta je met lege handen ! Echt schandalig!hier niet kopen dus, ook krijg je geen antwoord op je mail , pas na tig keren sturen van mails!Slechte jlantonvriendelijke firma!!!!
Ellen
(2.7)
Hoop dat ze nu eindelijk gaan reageren op mijn mailtjes.
Kapotte pons geleverd gekregen. Stuur een mailtje duurt 3 dgn voor er een reactie is.
Reactie is dat het schuifje anders moet staan. Mijn reactie terug is dat dit het probleem niet is. Filmpje en foto's gestuurd. Nog steeds niets gehoord.