Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

Giant Benelux B.V. Lelystad

(5.3)
Telefoonnummer: Toon telefoonnummer
Bel voor bedrijf zoeken
Bel nu
(90 ct/min) en doorverbonden gesprek
1822 - Places Nummerinformatie
Claim nu Offerte Groothandel:Aanvragen Geen website vermeld:Voeg toe Places Website:Website bekijken

Adres

Pascallaan 66, 8218 NJ Lelystad

Aanpassen als eigenaar?
Vestiging: Bekijk locatie

Over Giant Benelux B.V.

De uitoefening van een handelsonderneming (groothandel) en assemblagebedrijf in duurzame gebruiksartikelen, bedrijfsmiddelen van enigerlei aard en andere goederen, in het bijzonder in rijwielen en fitnessproducten, zowel op eigen naam als ook in licentie. Het houden van verkooprechten van (onderdelen) voor de hiervoor bedoelde zaken.

Onze bezoekers over Giant Benelux B.V. in Lelystad

  • Telefonische bereikbaarheid
    56%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    5.3
    70 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    5.3
    46 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    5.5
    41 beoordelingen
  • Totaal:
    5.3
    157 beoordelingen
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Groothandel in Lelystad

Reviews over Giant Benelux B.V. in Lelystad

  • (2.7)

    mooie fietsen met een zeer slechte service.
    luistert niet naar klachten maar schuift alles af

    24 sep. 2019 14:33:04
  • (2)

    Wij hebben een nieuwe giant gekocht een half jaar geleden. In de brochure stond met een batterij van 300 amper 70 tot 120 km, maar wij komen niet verder dan 55 km. Wij vinden dat u er iets aan MOET doen misschien twee zwaardere batterijen

    28 nov. 2017 17:17:11
  • (3.3)

    Ben in het bezit van een Giant Twist Freedom 1GTS van begin 2014. Na allerhande problemen zoals kapot display, kapotte voorwielsensor, kapotte kabelboom, kapotte oplader nu helaas de accu overleden na 3 1/2 jaar. Heb nu voor een zg. nieuwe accu bouwjaar 2012 gewoon ondanks alle ellende 480 euro moeten betalen. Ben bij elkaar al bijna 750 euro kwijt aan reparaties en vervangingen. Mensen op de service zijn vriendelijk, behulpzaam maar hebben helaas de opdracht geen euro toe te geven. Zeer slechte service daarom en zeker geen reclame voor zo'n pretentieus bedrijf. Zal ook niemand aanraden een Giant af te nemen. Als ie rijdt rijdt de fiets voortreffelijk maar helaas is mijn Giant constant ter reparatie. Ben slecht ter been en dan steeds aan huis gekluisterd. Dure accu opgehaald maar helaas is het een 'spierwitte die enig staat bij mijn verder pikzwarte fiets!

    1 sep. 2017 12:03:39
  • (4.7)

    Heb vanaf 2013 de electrische GIANT TWIST in bezit en ben over het algemeen goed tevreden met de fiets maar niet met de sevice van GIANT.
    Heb problemen met de voorvering die in het stuurhuis is verwerkt.
    als er een zonk of hobbel in de weg of fietspad zit veerd hij goed door, maar als hij dan weer terug komt geeft dat een opdonder knots of klap in dat veerhuis.
    Zelf denk ik dat daar een schokdemper in zit die defect is.
    Mijn fietsemaker officheel dealer heeft contact gezocht met GIANT hoe dit te verhelpen.
    Met een zeer kort regeltje komt er antwoord, Daar is geen oplossing voor, en zo zetten ze mij en mijn fietsemaker mooi voor ...
    En nu vraag ik het zelf, is dit heuvel te verhelpen, zo niet, dan mag heel Nederland dat weten.
    Maar hoop altijd nog dat deze narigheid verholpen kan worden.
    Mijn fietsemaker is Dirkx BIKE SHOP te Reusel.

    4 jul. 2017 23:18:09
  • (4)

    Giant fiets met voor- en achterdrager gekocht. Voordrager op eerste dag fietsvakantie spontaan losgebroken van de voorvork. Dit gelijk gemeld bij de winkel. Voorvork is eind juli besteld en nu na 5 weken nog niet binnen. Laatste bericht van de winkel is dat de voorvork begin oktober wordt geleverd.
    Wij zijn zeer ontevreden over deze service, en dit incident geeft te denken over de kwaliteit van de fiets. Voor ons geen Giant fiets meer!

    7 sep. 2016 13:50:49
  • (2.7)

    Zeer slechte klacht over de voorvork werd totaal niet serieus genomen. De voorvork kan zomaar uit de behuizing schieten, waardoor het voorwiel inclusief de veerbuizen op straat komen te liggen. Dat gebeurt dan uiteraard met diegene die aan het fietsen is en dat is mij overkomen. Een belletje naar Giant werd dus gewoon afgepoeierd. Ze vertelden me dat ik maar naar de fietsenwinkel moest komen. De beste man begreep niet dat dit niet alleen een klacht was om eventueel de schade te verhalen, maar ook eentje die ging over de slechte constructie van de voorvork zodat dit wellicht voorkomen kan worden bij andere gebruikers. Ik ben niet blij met ze.

    4 sep. 2015 10:18:35
  • (4.7)

    Voor reparatie van mijn elektrische fiets moest ik terug naar de fabriek - ik wacht nu al 6 weken en heb hem nog altijd niet terug - is dat normaal of lig het aan de dealer ?

    29 mei. 2015 10:44:32
Gerelateerde bedrijven aan Giant Benelux B.V.
Aanverwante rubrieken