Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

TomTom International B.V. Amsterdam

(3.2)
Geverifieerd door de eigenaar
Bel voor bedrijf zoeken
Bel nu
(90 ct/min) en doorverbonden gesprek
1822 - Places Nummerinformatie
Offerte Software:Aanvragen

Adres

De Ruijterkade 154, 1011 AC Amsterdam

Vestiging: Bekijk locatie

Over TomTom International B.V.

Ontwikkeling en levering van computer soft- en hardware

Onze bezoekers over TomTom International B.V. in Amsterdam

  • Telefonische bereikbaarheid
    31%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    3
    236 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    3
    163 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    3.8
    121 beoordelingen
  • Totaal:
    3.2
    520 beoordelingen
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Software in Amsterdam

Reviews over TomTom International B.V. in Amsterdam

  • (2)

    een firma wie totaal onbereikbaar is vele malen kut kut kut kut

    20 okt. 2020 17:56:31
  • (2)

    Ik kan me niet voorstellen dat iemand positief is over dit bedrijf, zullen wel werknemers van bedrijf zelf zijn. Amerikaans, dus dan weet je het wel , niks telefonische ondersteuning. Via account ook niks te bereiken. Wilde updates plaatsen, maar teveel mb, gestopt met update, ben ik alles kwijt, moet ik nieuwe kaart updaten, lukt niet. Telefonisch niet te bereiken, wat een klote bedrijf dat Tom Tom gebeuren. Ik flikker die tom tom weg en ga wel via Google navigeren. Ook niet alles denk ik, ook amerikaans, dus vaak waardeloos.

    3 okt. 2020 12:22:48
  • (2)

    Servicedesk praktisch niet bereikbaar!

    27 jul. 2020 11:03:52
  • (2)

    tom tom ist telefonisch niet te breiken meermaals opgebeld komt steeds een beantwoorder aansluitend een automatisch e mail dat men kontakt heeft opgenomen.. De receptie van het hoofdkantoor zijn wel erg vriendelijk maar daar schiet ik niets mee op. Zij hebben beloofd dat de klantenservice mij zou terug bellen twee keer met hun gesproken nog steeds geen enkle bericht van hun ontvangen. Ik heb een probleem tomtom neemt zonder toestemming automatish geld van mijn konto en weigert nu Kontakt met mij op te nemen Diot is geen manier van fatsoen. Ik heb twee apparaten en geen overzicht meer betaal steeds weer en geen inkijk op wat er gaande is.

    16 jul. 2020 10:30:53
  • (4)

    Niet bereikbaar per telefoon / email /chat. Wordt doorverwezen naar FAQ

    24 jun. 2020 10:30:54
  • (3.3)

    Heb speedcamera opgezegd. Aanbieding klopt niet. Kom er maar niet vanaf. Wat moet het een onwerkbaar bedrijf zijn. Niet te bereiken. Klant is vuilnis heb ik de indruk. Veel succes!

    9 jun. 2020 10:40:29
  • (10)

    Niet bereikbaar via dat telefoon nummer, maar je kan ze wel bereiken via Chat, top service: https://nl.support.tomtom.com/app/chat/chat_launch

    8 jun. 2020 11:25:08
  • (2.7)

    IK heb een paar jaar geleden een TomTom navigatiesysteem gekocht. Ik heb voor deze gekozen omdat ik onbeperkt updates zou kunnen ophalen, zolang dit navigatiesysteem in de verkoop is. Nu was er weer een grote update, die zo groot is dat er niet voldoende MB beschikbaar is op deze TomTom om de update te downloaden. Om die reden wilde ik een SD-kaart kopen met extra geheugen. Er staat al weken op de website dat deze SD-kaart binnenkort beschikbaar is, maar er staat niet bij wanneer. En TomTom is niet telefonisch bereikbaar. de reden die ze opgeven is: deze uitzonderlijke omstandigheden. ?????? Dan kan je je klanten toch wel te woord staan?

    20 apr. 2020 09:09:13
  • (2.7)

    Probeer al weken om mijn TomTom Go LIve 1005 te updaten, krijg elke keer de melding probeer opnieuw.
    Langzamerhand word ik hier schijtzat van, zo behandel je de trouwe klanten niet, ondanks de coronavirus..
    Ik kan u telefonisch niet bereiken en ook via uw site (contact) kan ik niet mailen o.i.d.
    Zeer slecht voor het imago van Tom Tom.
    Ik vraag me dan ook af of ik ooit nog weer met u in zee ga.
    Gaarne verneem ik van u hoe u dit gaat oplossen .
    Met vriendelijke groet Ap Ruiter

    25 mrt. 2020 13:10:32
  • (2)

    GEEN ervaring, want welke button op de site je ook gebruikt om "contact" te maken, haalt niets uit. Je krijgt geen telefoonnummer te zien om geholpen te worden met een systeem wat schijnbaar vast zit en waarbij hulp wel wenselijk zou zijn. Kortom een waardeloos onbereikbaar bedrijf.

    2 mrt. 2020 17:39:40
Gerelateerde bedrijven aan TomTom International B.V.
Aanverwante rubrieken