Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

Gamma Nederland B.V. Leusden

(4.4)
Telefoonnummer: Toon telefoonnummer
Bel voor bedrijf zoeken
Bel nu
(90 ct/min) en doorverbonden gesprek
1822 - Places Nummerinformatie
Offerte Bouwmarkt:Aanvragen

Adres

Storkstraat 2, 3833 LB Leusden

Vestiging: Bekijk locatie

Over Gamma Nederland B.V.

Het uitvoeren van franchise-overeenkomsten en het verrichten van alle (rechts)handelingen, zoals handel in franchise-produkten en het verrichten van diensten ten behoeve van franchisenemers, die met deze overeenkomsten verband houden.

Onze bezoekers over Gamma Nederland B.V. in Leusden

  • Telefonische bereikbaarheid
    40%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    4
    76 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    4.6
    53 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    4.8
    43 beoordelingen
  • Totaal:
    4.4
    172 beoordelingen
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Bouwmarkt in Leusden

Reviews over Gamma Nederland B.V. in Leusden

  • (10)

    Het handelt zich om een aan koop in venray die op 3-6-2021 geleverd zou worden. Om dat wij in het plaatsen van zulke dingen op de badkamer niet handig genoeg zijn , hadden wij iemand in gehuurd om een handje te helpen. Maar dit was allemaal vergeefs. Zonder ook maar iets te laten weten, werd onze aan koop niet bezorgt. En tot heden toe is er nog geen enkel bericht gestuurd wanneer de levering dan plaats zal vinden. of dat er zelfs misschien helemaal niet geleverd wordt. Je hoort de laatste tijd zo al van alles. NIETS HOREN DAT IS ZEER WEINIG.

    4 jun. 2021 21:57:24
  • (2.7)

    Probleem is niet dat er soms iets fout gaat bij Gamma. Probleem is dat je door de klantenservice vervolgens van het kluitje in het riet wordt gestuurd. Geen enkele klant focus.

    4 mrt. 2021 15:39:51
  • (2)

    Wat een vreselijk bedrijf na 8 minuten verbinding verbroken, opnieuw gebeld nu meer dan 17 minuten in de wacht.!!!
    Directie doe hier een s iets aan en schuift het niet op Corona

    13 aug. 2020 14:36:56
  • (4)

    Waardeloze service bij gamma Breda.
    Jaloezien bestel op 17mei na 8weken nog niet binnen. Geen enkel telefoontje ontvangen van de gamma ben hier 3x voor langst geweest. Kom ik de 4de keer langst zijn ze binnen naar meer als 2,5 maand maar nog steeda geen telefoontje ontvangen. Zeggen ze het nummer klopt niet, het nummer klopte ook niet maar de keren daarvoor stond er geen opmerking bij dat het nummer niet klopte. En om deze reden willen ze mij niet tegemoet komen. Want het is hun woord tegen de mijne

    Tevens heb ik het nummer niet verkeerd ingevuld maar een medewerker van de gamma.

    7 jul. 2020 17:51:38
  • (6)

    Vandaag 16 januari 2017.
    Nieuwe hollewand inbouwdozen gekocht stopcontacten en twee stuks inbouw USB stopcontacten.
    En nog wat andere installatie zaken om mijn klus te klaren.
    Want zeg nou zelf met 25% op deze artikelen een leuk voordeel.
    Alles netjes geboord en geïnstalleerd.
    Dacht ik een voordeel te halen met mijn USB laders op de verpakking staat 2x 1.4 A.
    Dat betekend een uitgangsstroom van naar mijn mening 2.8 A (2800 mA).
    Lees de F*****g manuel die zit in de verpakking, ik denk met het ompakken vanuit China maar weg gegooid is toch niet te lezen.
    Maar wat wel te lezen is het type plaatje achter op de inbouwlader spanning 5 Volt 1.4 Amp.
    1400 miliamp verdeeld over twee te laden objecten slechts 700 miliamp per object.
    Duurt gemiddeld 50% langer in de tijd om je batterijen te laden.
    Ze zullen zeker niet snel stuk gaan en de kabels worden niet zo heet.
    Bedankt gamma voor de 25% korting.

    16 jan. 2017 22:27:44
  • (2)

    Mijn Klacht:

    Geachte meneer/mevrouw,
    Wij hebben een probleem met het laminaat.
    Ik zal het proberen om kort en duidelijk uit te leggen. 3 jaar geleden hebben wij veel geld uitgegeven voor een laminaat bij de Gamma helaas kregen we binnen 1 maand na aankoop al problemen met het laminaat. Ik heb al jaren ervaring met laminaat leggen en weet waar ik mee bezig ben. Zelf een x dat ik het gekocht had bij de Kwantum 6 maanden later kreeg ik toen ook problemen met het laminaat en kreeg het gedeelte van het geld terug en mocht kosteloos laminaat uit zoeken en werd ook gratis gelegd.
    Nou heb ik na een maand van de aanschaf van het laminaat van de Gamma contact gehad met de Gamma Hoogeveen.
    Er is iemand van de Gamma langs geweest maar wimpelde het af met te weinig ruimte. Ik ben daar tegen in gegaan er is over meer als 1 cm ruimte en kan gewoon vrij bewegen.
    Maar er is niks mee gedaan. Nadat ik en mijn dochter ons open hebben gehaald aan het laminaat en het erger werd weer contact gezocht met Gamma Hoogeveen.
    En weer kwam er iemand bij ons thuis en die beaamde de problemen en wou ons wel helpen en dat het niet aan ons lag. Hij wou graag het laminaat zoeken maar was nergens meer te krijgen en heeft ons niet verder geholpen. Nu heeft mijn dochter van 3 zicht weer open gehaald aan de vloer en ben er wel klaar mee. Blijkbaar is het geen goede kwaliteit laminaat want 6 maanden na aanschaf was het laminaat nergens meer te verkrijgen.Nou hoop ik dat u me wil helpen en graag een goede oplossing gaan beiden. Het gaat om 90 m 2.laminaat en plinten.
    Ik zie heel graag een oplossing. Mocht'u er mee foto's bij willen, dan hoor ik het graag.
    Met vriendelijke groeten.

    24 nov. 2015 20:41:05
  • (2)

    Bij dit bedrijf staat de klant zeker niet centraal. Webshop is nog slechter dan slecht. Komen hun afspraken niet na. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Oplossingen daar hebben ze nog nooit van gehoord. Mail beantwoorden doen ze ook niet aan.

    1 jun. 2015 11:21:00
  • (2)

    Super slecht behandelt door medewerkers van de Gamma in Helmond. Ik heb er twee stoelen gekocht, maar toen ik er op ging zitten zakte ik er doorheen. Volgens de medewerkers moet ik perse een bonnetje hebben, maar die heb ik niet omdat ik de stoelen contant heb betaald. Zeer slechte service.

    28 mei. 2015 12:40:22
  • (2)

    Schande dat ik een trap moet hebben die in de aanbieding is, en dat die er niet zijn. Ik niet alleen: nog veel meer mensen, en mij wordt van de week gezegd 'ze zijn er zondag wel hoor daar kunt van op aan'. Slechte bedrijfsvoering hebben jullie bij de Gamma in het filiaal in Elst. Ik heb dit al vaker meegemaakt. Denken jullie nu nog dat ik wat bij de Gamma ga halen als ik iets nodig heb? Nooit meer..... Veel meer mensen zaten zondag te klagen.

    1 jun. 2014 19:57:07
Gerelateerde bedrijven aan Gamma Nederland B.V.
Aanverwante rubrieken