Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

Asogem Nederland Zoetermeer

(5.4)
Telefoonnummer: Toon telefoonnummer
Bel voor bedrijf zoeken
Bel nu
(90 ct/min) en doorverbonden gesprek
1822 - Places Nummerinformatie
Claim nu Offerte Groothandel in elektrische apparatuur:Aanvragen Geen website vermeld:Voeg toe Places Website:Website bekijken

Adres

Signaalrood 21, 2718 SH Zoetermeer

Vestiging: Bekijk locatie

Over Asogem Nederland

De invoer, de uitvoer, de handel, de installatie, de agentuur, de commissie en de vertegenwoordiging in alle artikelen die verband houden met electriciteit, gas en de woninginrichting

Onze bezoekers over Asogem Nederland in Zoetermeer

  • Telefonische bereikbaarheid
    43%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    5.4
    28 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    5.3
    25 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    5.4
    24 beoordelingen
  • Totaal:
    5.4
    77 beoordelingen
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Groothandel in elektrische apparatuur in Zoetermeer

Reviews over Asogem Nederland in Zoetermeer

  • (2)

    Droger nieuw gekocht, bijgeluid tijdens drogen., contact opgenomen met verkopende winkel en td ingeschakeld. Lang verhaal kort: na twee techneuten: niks aan te doen want er is niks aan de hand.
    Mijn advies:
    KOOP GEEN BEKO APPARAAT!
    Dit was mijn tweede apparaat van dit merk, tevens de laatste.

    17 aug. 2023 01:18:06
  • (2)

    Beko / ASOgem
    Vaatwasser gekocht van Beko. Slechte en onvolledige aansluitinstructies. Verkeerd aangesloten met als gevolg een monteursbezoek in opdracht van Coolblue. Na goed aangesloten, bleek de vaatwasser alsnog niet goed (klep gaat niet automatisch open na de vaatwasbeurt). Vaatwasser alsnog teruggestuurd en nu dan maar een duurdere Siemens gekocht.

    Vervolgens een rekening ontvangen van € 84 voor het monteursbezoek. In meerdere e-mails uitgelegd dat (onder andere} de aansluitinstructies niet goed zijn en de monteur door Coolblue is aangevraagd, dus de kosten voor het monteursbezoek niet terecht zijn en in ieder geval niet voor mij. Geen tot onvolledige antwoorden van deze ASOgem. Wel dreigen met een incassoburo met nog eens extra kosten. Waardeloos bedrijf.

    Conclusie:
    - spullen zijn goedkoop, maar van slechte kwaliteit;
    - service nog veel slechter. Met recht een ASOgem.

    Nooit iets kopen van Beko / Asogem
    Wel heel blij met onze Siemens, is z'n geld echt waard.

    26 nov. 2022 10:08:03
  • (2)

    Zeer slechte service

    5 nov. 2022 09:48:44
  • (10)

    Vakkundig reparatie aan mijn inductie kookplaat uitgevoerd. Netjes gewerkt en heel vriendelijk .

    23 mrt. 2021 18:28:38
  • (2)

    Zeer slecht bedrijf. Wasmachine beko in garantie tijd gerepareerd met opmerking dat er een onbalans in zat. Konden geen kleine wasjes meer doen. Dat was normaal met deze machine. Na 2 Jr en 3mnd de ophanging van de trommel afgebroken door slijtage. Vandaar de onbalans destijds. Trommel hing gewoon al scheef. Monteur heeft dit niet gezien omdat hij het deksel er nooit heeft afgehaald. Omdat het buiten de garantie valt, 2,5 mnd, is het aanbieden van een coulance korti g op de reparatie. Maar het is gewoon een ondeugdelijk apparaat geweest. Een wasmachine mag toch langer mee gaan dan 2 Jr en 3 mnd neem ik aan! Kan er helaas niets anders van maken dan te constateren dat het een slecht merk, beko, is met zeer beroerde service van asogem. De naam zegt het al. Voor mij nooit weer en voor anderen zou ik zeggen, niet doen. Begrijp ook niet dat mediamarkt zaken doet met zo'n bedrijf.

    19 jan. 2021 18:45:43
  • (9.3)

    Na melding van een storing onder vermelding dat het inmiddels zelfstandig was opgelost, kwam er toch een monteur ter plaatse. Na uitleg probleem kreeg ik duidelijk uitleg en kon ik onder toezicht van de monteur de herstel procedure zelfstandig uitvoeren.
    Naast uiterlijk voorkomen en wijze van communicatie en kennis van zaken, is deze monteur bij een evt. volgende storing( gaan we niet vanuit) van harte welkom.

    met vr.gr Tobias

    4 aug. 2020 10:34:52
  • (10)

    Het service bezoek door monteur Emiel was zeer goed,en gaf goede instructie over de wasmachine.

    14 apr. 2020 16:20:31
  • (10)

    Prima service.
    Reparatie door Bert uitgevoerd die tevens goede tips geeft

    11 feb. 2020 10:10:15
  • (8)

    Vanmorgen de monteur volgens afspraak op bezoek gehad. Heeft mijn pas aangeschafte Grundig droger nagekeken ivm vocht dat aan de bovenzijde van de deur op het display kwam tijdens het drogen. Alles nagekeken en netjes afgesteld en nog een aantal tips gegeven. Heel tevreden over deze service.

    18 okt. 2019 11:35:18
  • (10)

    Onze Beko vaatwasser gaf na 4 jaar intensief gebruik de geest. Wij hebben er 5 jaar garantie op. Wij werden keurig te woord gestaan door Asogem. Wij kregen een sms met de aankondiging dat de monteur vandaag bij ons langs zou komen. Een kwartier voordat hij bij ons kwam stuurde hij nog een bericht dat hij er over 15 minuten zou zijn. Van defecte vaatwasser naar een compleet gerepareerde en dat binnen 1 week. Keurige man en heeft de boel hier achtergelaten alsof er niets aan de hand is geweest. Complimenten Asogem daar kunnen anderen nog iets van leren. Bedankt.

    26 jul. 2019 15:32:11
Gerelateerde bedrijven aan Asogem Nederland
Aanverwante rubrieken