Als je met Keuken Kampioen in zee wilt gaan sluit dan eerst een goede rechtsbijstand verzekering af. Deze partij heeft lak aan alles, reageert nergens op, behandeld klanten als oud vuil en denken boven de wet te staan. Daarnaast kan het personeel wel een scholing volgen voor klantvriendelijkheid, want dit staat bij hun niet hoog in het vaandel. Leveren halve keukens en schepen je af. Keuken is na een jaar nog steeds niet na behoren, dit krijgen ze niet opgelost en wordt dan maar afgedaan met een goedkope oplossing. Op dit moment wachten we nog steeds op antwoord op onze mail, waarbij telefonisch veel loze beloftes worden gemaakt dat er geantwoord zou worden. Want Keuken Kampioen is alleen kampioen in loze beloftes.
HGF Westerveld
(2.7)
Mijn Klacht:
Keukenkampioen NOOIT MEER.
Klacht
Mijn keuken is niet op tijd geplaatst, met veel moeite 3 dagen later is de keuken geplaatst.
Echter een aantal zaken waren niet goed, extra gat in aanrechtblad en een staander in de keuken niet volgens tekening en afspraak.
Heb een vrije dag moeten opnemen en de aannemer van de vloerverwarming moeten afzeggen.
De kosten zijn 500 Euro, dit diverse keren aangegeven bi Keukenkampioen, in eerste istantie geen enkel excuses voor het niet nakomen van de gemaakte afspraak, ik moest het er maar mee doen. Als reactie kreeg ik alleen maar te horen dat het van hun zijde overmacht was (monteur had zich een dag van te voren ziek gemeld).
De kosten die ik gemaakt heb zijn niet bespreekbaar en nogmaals te horen ‘overmacht’, totaal geen begrip voor mijn overmacht en gemaakte kosten.
Uiteindelijk wel een excuses en of ik een waardebon wilde hebben voor de gemaakte kosten van maar liefst 50 Euro.
Geen enkele andere vergoeding of aanbod die enigszins in de buurt komt van mijn gemaakte kosten.
Het gat in het aanrecht wordt ergens in september geboord door het bedrijf dat de aanrecht heeft geleverd, de staander en nieuwe plinten komen mogelijk ook in september.
Heb al aangegeven dat het niet meer nodig is, omdat mijn elektrische vloer er omheen is geplaatst, helaas het loshalen van de kasten en apparatuur gaat meer schade dan goed opleveren.
Al met al, heb ik een incomplete keuken, met diverse problemen die niet meer opgelost kunnen worden door Keukenkampioen, het zou daarom fijn geweest zijn als dit gecompenseerd was geworden, maar tot nu toe geen enkele reactie.
Het bedrijf is zeer slecht te bereiken, en krijg steeds een ander persoon aan de lijn of e-mail.
Na heel veel e-mails, nog steeds geen positieve reactie van dit bedrijf, echter alleen e-mails van “ we zijn er mee bezig, of zal het voorleggen aan collega’s van afdeling service.
Nog nooit ben ik zo behandeld door een bedrijf, het gaat om een bedrag van bijna € 20.000 Euro, dus geen kleinigheid.
Gewenste Oplossing:
Ik heb een dure keuken gekocht bij Keukenkampioen, voor al het ongemak en het niet nakomen van de plaatsing van de keuken op de afgesproken datum heeft mij 500 Euro gekost, dag vrij nemen aannemer elektrische vloer moeten wijzigen.
Het niet nakomen van de juiste keuken onderdelen, tekeningen bij mij aanwezig geen extra gat geboord in aanrechtblad een verkeerd afwerk blad niet volgens tekening en gemaakte afspraken.
Plinten niet goed en passen niet. Verder zijn er verschillende laden niet recht sluiten niet aan.
Enz enz.
Een zeer onbeleefde service afdeling, die je nauwelijks aan het woord laat, onbespreekbare klacht meer dan 10 verschillende service medewerkers aan de telefoon en via e-mail gehad, vertellen allemaal hetzelfde, komen niet met een oplossing.
Al met al zeer ontevreden en teleurgesteld over Keukenkampioen.
Wil een financiële vergoeding, zoals ik al eerder heb aangegeven.
Stefan Caspers
(2)
Laten niks van zich horen als je keuken niet geplaatst wordt op de afgesproken datum !! Zit met zooi in huis en hun boeit het niet. Zou gebeld worden voor nieuwe datum maar ......... Juist !!@
Albert Kooijman
(4.7)
Na meerdere malen er op geattendeerd dat aansluitingen amateuristisch aangesloten waren nu al 3 weken gewacht tot dat er een monteur zou komen en deze nog steeds niet geweest is ondanks een vage belofte dat hij laat ?? in de middag zou komen is alles nog bij het oude gebleven. Foto's op gestuurd van de mankementen en tot op heden niets vernomen hebbend ben ik van plan de media in te schakelen en KeukenKampioen aan zijn garantiebepalingen te houden. Hopelijk is dit niet nodig want dit is geen reclame voor Uw firma.
Alex
(4.7)
De service bij aankoop en levering was goed. Helaas levert de inductiekookplaat aldoor problemen op: hij herkent geregeld niet dat er een pan op staat, en de tiptoetsen doen het slecht. De Keukenkampioen schuift dit door naar Whirlpool, de zeer onaangename Whirlpool monteur weet het, zonder een blik op de kookplaat, aan de pannen, ondanks dat hij er bij stond dat een pan geweigerd werd, toen de kookplaat uit/aangezet, en toen herkende hij de pan wel. Whirlpool heeft een middeleeuws afsprakensysteem: je moet de hele dag thuis zijn. De monteur heeft het gepresteerd om een van de 3 keren niet op te dagen, terwijl hij na 17:00 zou komen: zit je een hele dag te wachten. Uiteraard is dit 'service' van Whirlpool, maar de Keukenkampioen is de leverancier, die betaalde ik ook, en die doet letterlijk NIETS. Als klant voel je je dan in de steek gelaten: cashen en klaar. voor de Keukenkampioen.
Liesbeth
(2)
Keukenkampioen heeft laatst een keuken geleverd waarvan de fronten van de lades niet de gewenste doorlopende houtnerf had. De manager van het filiaal gaf aan dat het zo niet hoorde en dat hij het zou regelen.
De klantenservice belt vervolgens veel later op om te vertellen dat hun leverancier (hoezo we maken onze keukens zelf) de fronten niet ging vervangen omdat dat niet ging. Heel gek aangezien 1 van de kasten wel de gewenste doorlopende nerven had, volgens de klantenservice was dit toeval. Na een zeer onaangenaam gesprek via de telefoon werd meerdere malen verteld dat wij een te hoog verwachtingspatroon zouden hebben. Wij hebben een flink bedrag betaald voor deze keuken, mij dunkt dat wij een verwachtingspatroon hebben!
De klantenservice manager aan de telefoon was geenszins van plan ons tegemoet te komen en iets te veranderen aan deze lelijke fronten! Zeer ontevreden!! Zwaar teleurgesteld en heel erg boos.
Ryan Gr
(4)
Werd eerst binnen gehaald werd goed geholpen. Vervolgens werd er bij het afronden iemand anders aangewezen om mij te helpen.
Wat ik onprofessioneel vond. Maar goed alles rond krijg ik niet de geleverde oven die ik besteld had. Was het zelfde maar niet in kleur opstelling. Werd van de kat naar de muur gestuurd. Moest zelf erachteraan voor een oplossing. Mijn mening is dat de verkoper dat hoorde te regelen. Tot op heden nog steeds niet de volledige aanpassingen binnen gekregen voor mijn oven. Kan weer gaan bellen. Ik wacht al een paar maanden. Ik ben nog steeds ontevreden.
Blij ben ik als ik geleverd krijg wat ik besteld en betaald heb.