Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

Vistaprint B.V. Venlo

(5.9)

Onze bezoekers over Vistaprint B.V. in Venlo

  • Telefonische bereikbaarheid
    55%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    4.6
    28 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    7.1
    13 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    8
    11 beoordelingen
  • Totaal:
    5.9
    52 beoordelingen
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Drukkerij in Venlo

Reviews over Vistaprint B.V. in Venlo

  • (2)

    In januari 2019 heb ik een bestelling voor een luxe fotoboek met een grijze linnen kaft (incl. titel op de voorkant) geplaatst bij Vistaprint.

    Een fotoboek met foto's van ons stilgeboren neefje. Een fotoboek met grote waarde voor mijn zwager en schoonzus, de laatste herinnering van hun zoontje.

    Na 1,5 week kreeg ik mijn bestelling. Een fotoboek met een linnen kaft ZONDER titel en op vrijwel alle pagina's diepe krassen op de foto's, beschadigingen aan het papier en zelfs pagina's omgevouwen. Ik heb meteen contact opgenomen met de klantenservice waar ik excuses kreeg en waar meteen een nieuwe bestelling werd geplaatst.

    Ik begrijp dat zoiets kan gebeuren en daar heb ik alle begrip voor. Mevrouw gaf aan dat ze de bestelling opnieuw had geplaatst en dat ik het juiste boek zou ontvangen. Opgelost, toch...?

    Een kleine 1,5 week later lag er een pakketje met een daarbij een kaart met sterktewensen en excuses, een extra stukje service en dat vond ik erg netjes. Helaas bleek het een fotoboek te zijn met een SPIERWITTE FOTOKAFT. Niet de bestelde linnen kaft en zonder titel..

    Weer contact opgenomen met de klantenservice en er weer werd er een nieuwe bestelling geplaatst. Ik had een dame aan de telefoon die deze gevoelige kwestie niet leek te begrijpen. Ze toonde totaal geen medeleven of enig respect en aan het eind van het gesprek zei ze zelfs 'beterschap met je neefje'.. WHAT?!

    Het verlies van ons neefje was al pijnlijk genoeg en de rompslomp wat er nu bij kwam kijken maakte het allemaal extra vervelend. Maar om zo behandeld te worden is gewoon ronduit lomp en onbeleefd!

    Bij de nieuwe bestelling kreeg ik een bevestiging per mail waarin stond 'linnen kaft, zonder titel'. Voordat ik deze bestelling heb ontvangen heb ik meteen beantwoord en een schriftelijke klacht ingediend. Blijkbaar is het erg moeilijk om de wensen van een klant te begrijpen en ik was ondertussen woest!

    De volgende dag werd er weer telefonisch contact opgenomen door een andere mevrouw die de klacht had opgepakt. Wederom excuses en ze begreep niet waarom het zo vaak fout kon gaan. Het leek erop dat het eindelijk goed opgepakt zou worden, al had ik er allang geen vertrouwen meer in. Ik heb ook aangegeven dat ik Vistaprint nooit meer zal aanraden, alleen al door de slechte service die ik tot nu toe had gehad.

    Ruim TWEE maand na mijn bestelling heb ik eindelijk het juiste boek ontvangen. Ondertussen was het maart en kregen mijn zwager en schoonzus eindelijk het boek. Belachelijk dat we zolang hebben moeten wachten, helemaal omdat we nog in een rouwproces zitten en dit fotoboek helpt om zijn herinnering in ere te houden.

    Een week later werd er contact opgenomen door de klantenservice met de vraag of het boek goed was. Ik nam aan dat dit ook een stukje feedback zou zijn voor de toekomst, dus ik gaf aan dat het gewoon slecht was hoe dit allemaal is gegaan. Daarop kreeg ik vrijwel geen antwoord, maar wel meteen de boodschap dat ik het fotoboek nog een keer kosteloos zou ontvangen.

    Ik heb ruim tien keer aangegeven dat ik dit niet wil, één boek is in dit geval meer dan voldoende en dat boek is voor mijn zwager en schoonzus! Niet vergeten dat ik er ondertussen al DRIE thuis had liggen ;-)

    Mevrouw nam helaas geen nee als antwoord en stuurde alsnog een fotoboek op...

    De grap was dat ik WEER een boek kreeg met een spierwitte fotokaft. Alwéér een fout boek, zelfs nadat het goed is gegaan doen ze het nog verkeerd! Hoe dan!?

    Vistaprint heeft een barslechte klantenservice en totaal géén binding met de klant. Ook al was dit fotoboek niet zo pijnlijk geweest had het wel meteen goed moeten gaan. Het kan niet dat je WEKEN bezig bent om een boek te bestellen bij zo'n grote firma als Vistaprint.

    Het kan al helemaal niet dat als het al zo fout gaat je zó slecht behandeld wordt! We kregen keer op keer verkeerde boeken toegestuurd en er is ons geen enkele keer aangeboden om ons geld terug te doen! Ik dacht aan het juiste adres te zijn bij Vistaprint, maar helaas bleek dit totaal niet het geval!!

    Normaal gesproken plaats ik geen recensies, maar wanneer iets zó ontzettend slecht is plaats ik ook meteen een flinke! Iedereen mag weten wat voor slechte bedoeling Vistaprint is!!

    18 mrt. 2019 15:16:52
  • (10)

    Zeer goede kwaliteit

    16 dec. 2017 23:36:04
Gerelateerde bedrijven aan Vistaprint B.V.
Aanverwante rubrieken