Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

DPD (Nederland) B.V. Berkel en Rodenrijs

(2.5)
Geverifieerd door de eigenaar

Onze bezoekers over DPD (Nederland) B.V. in Berkel en Rodenrijs

  • Telefonische bereikbaarheid
    9%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    2.5
    502 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    2.4
    364 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    2.6
    317 beoordelingen
  • Totaal:
    2.5
    1183 beoordelingen

Openingstijden

  • Maandag
    09:00 - 18:00
  • Dinsdag
    09:00 - 18:00
  • Woensdag
    09:00 - 18:00
  • Donderdag
    09:00 - 18:00
  • Vrijdag
    09:00 - 18:00
  • Zaterdag
    09:00 - 18:00
  • Zondag
    Gesloten
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Opslag in Berkel en Rodenrijs

Reviews over DPD (Nederland) B.V. in Berkel en Rodenrijs

  • (2)

    Wat een waardeloos bedrijf. Bij de buren aangebeld en vervolgens niets gedaan. Zie ik ze wegrijden en denk bij mezelf, nou, dan wacht ik nog 1 dag en kijk ik of ze het dan wel goed doen. Krijg ik weer een mailtje dat ik niet thuis was en dat er een briefje bij de buren is ingedaan. Raad eens? Er is helemaal geen briefje geweest en als ik zo naar de reviews kijk, ben ik dus niet de enige. Hoe krijg je het toch voor mekaar om zoveel negatieve reviews te krijgen DPD! WAARDELOOS. Nu kan ik dus mijn pakket ophalen bij een Parcelpunt nadat ik er zelf achteraan moest bellen met een vrouw die het allemaal geen **** kon schelen. Geweldig want ik ben een student en ik heb geen auto om mijn gewichtenset op te halen. Echt gewoon kansloos dit.

    8 dec. 2016 06:16:41
  • (4.7)

    Sinds 29 augustus verwacht ik een levering. Deze levering heeft vandaag, 01-09-16
    wederom niet plaatsgevonden. Dit is een prime example of onvermogen en geen aanrader om te werken met DPD. Slecht gemanaged bedrijf.

    1 sep. 2016 20:12:27
  • (5.3)

    DPD gooit graag met pakketten.

    Afleveren duurt veel te lang. Chauffeurs zijn heel laconiek. Bussen zien er ook afgeragd en beschadigd uit. pakketten liggen ook gewoon los in de bus. Kortom ze hechten kennelijk geen waarde aan de klant zijn eisen.

    26 jul. 2016 11:10:25
  • (2)

    Waardeloos bedrijf. Bestelling van Obelink zou 's-avonds tussen half zes en half zeven worden bezorgd.
    Speciaal daarvoor thuis gebleven en tot 19.15u buiten aan de auto geklust maar niemand gezien.
    Meldt men om half 10 dat er een onsuccesvolle bestelpoging is gedaan.
    Wat een oplichters, niemand gezien en dus uiteraard geen briefje in de bus of andere communicatie poging van DPD. Bellen kan maar wel a 90cent per minuut, terwijl ze zelf verzaken. Beter niets bestellen wat door DPD "bezorgd" gaat worden.
    1 ster is nog te veel. Het is dus helaas oppassen als je bij Obelink bestelt.

    12 jul. 2016 23:27:29
  • (2)

    Wij wonen in een historisch monument, waarbij er enige "moeite" moet worden gedaan (lees: aanbellen en 2 trapjes op lopen) voor het afleveren van een pakket. Nou DPD doet 0,0 % moeite. Voor de zoveelste keer pakket niet geleverd, geen brief in de bus, want daarvoor moet men 2 trappen op. Geen email, helemaal niets. via het bedrijf waar bestelling gedaan is pas te horen gekregen dat mijn pakket al 6 DAGEN! op een depot staat. Nou ontzettend bedankt voor de geweldige service en inzet. en een pluim voor jullie medewerkers! Elke winkel die via jullie levert zal ik vragen om via de concurrent te leveren. Want aan jullie heb ik werkelijk niets.

    5 jul. 2016 15:01:37
  • (2)

    Tot tweemaal zegt men een afleveringspoging te hebben gedaan,maar dit is een grove leugen. Ben op de tijden gewoon thuis, chauffeur heeft er geen zin in. Of er is iets grondig mis met het bedrijf. Zal dit terugkoppelen aan het bedrijf dat mij heeft verteld dat het bestelde er de volgende dag zou zijn.

    23 dec. 2015 19:52:06
  • (3.3)

    Pakket bij een pickupparcelshop geleverd, nadat er specifiek werd gevraagd of ze het bij de buren konden leveren indien ik niet thuis was. Vandaag zelf uitgevonden dat de mensen van DPD een verkeerd adres van de pickupparcelshop hadden opgeschreven, waardoor ik nu nog langer moet wachten. Inmiddels staat de wachtteller al op een week en het wordt met de dag erger.

    23 nov. 2015 10:04:55
Gerelateerde bedrijven aan DPD (Nederland) B.V.
Aanverwante rubrieken