Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

DPD (Nederland) B.V. Berkel en Rodenrijs

(2.5)
Geverifieerd door de eigenaar

Onze bezoekers over DPD (Nederland) B.V. in Berkel en Rodenrijs

  • Telefonische bereikbaarheid
    9%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    2.5
    502 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    2.4
    364 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    2.6
    317 beoordelingen
  • Totaal:
    2.5
    1183 beoordelingen

Openingstijden

  • Maandag
    09:00 - 18:00
  • Dinsdag
    09:00 - 18:00
  • Woensdag
    09:00 - 18:00
  • Donderdag
    09:00 - 18:00
  • Vrijdag
    09:00 - 18:00
  • Zaterdag
    09:00 - 18:00
  • Zondag
    Gesloten
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Opslag in Berkel en Rodenrijs

Reviews over DPD (Nederland) B.V. in Berkel en Rodenrijs

  • (2)

    Erg slecht! Mijn pakket zou tussen 13:30 en 14:30 geleverd worden bij de parcelshop. Toen dat tijdstip verlopen was voor de zekerheid gebeld of het wel nog geleverd zou worden. Een mevrouw beloofde dat het er binnen 2 uur aan zou komen. Als dit namelijk niet het geval was had ik actie kunnen ondernemen. Einde van de dag was het dus niet geleverd en niemand meer te bereiken natuurlijk. Nu mis ik een erg belangrijk iets voor een erg belangrijk moment! Bedankt!
    Er wordt zo laks met je omgegaan(door meerdere koerierdiensten) terwijl je vrij houdt, tijden afspreekt, extra na belt etc.

    3 okt. 2018 18:55:54
  • (2)

    Vandaag heeft DPD het gepresteerd om mijn afleveradres in Spijkenisse hard voorbij te rijden zonder te stoppen en na 5 minuten een melding te versturen dat mijn pakket niet afgeleverd kon worden! Dit is ronduit asociaal! Ik heb direct met DPD gebeld en zij hebben contact opgenomen met Berkel Rodenrijs maar uiteraard wordt het niet netjes opgelost en de chauffeur terug gestuurd. Ik kan weer wachten tot morgen ergens voor het pakket er is als de chauffeur bereid is uit te stappen! Ik ga de leverancier van mijn pakket benaderen hoe DPD met hun pakketjes omgaat want hier moet toch niet meer mee gewerkt worden.

    Tijd voorbij rijden c.a 15:20

    20 sep. 2018 16:25:11
  • (2)

    Ongelooflijk slecht service, pakket komt niet, klantenservice niet te bereiken, je blijft maar aan de lijn hangen maar er wordt niet opgenomen. Contact met afzender, "u moet wachten mevrouw want het pakket is bij het depot van DPD omdat er een verkeerde adres op stond!!!"(adres was correct) ook hebben ze mijn mobile nummer. Niet gebruiken dus.

    27 aug. 2018 14:10:04
  • (2)

    Waardeloos bedrijf.

    De leugenachtige bezorger zegt dat ie is langsgeweest. Niet dus! Ben de hele dag thuis geweest. En dit tot twee keer toe.

    Ik zal nooit meer iets bestellen bij webshops die DPD als bezorgdienst gebruiken.

    14 aug. 2018 15:41:50
  • (2.7)

    Geplande aflevering op vrijdagmiddag .
    Gewacht, niet geleverd. Na telefonisch contact opgave reden geen huisnummer bekend.
    Aflevering dinsdag. Niet afgeleverd. Reden pakje zoek in bus.
    Na tel. Zou dit woensdag zijn ipv dinsdag.
    Wedrtom na tel. Afleveren vrijdag. Hoera afgeleverd. Wat blijkt huisnummer was al die tijd gewoon aanwezig.

    11 jul. 2018 07:40:39
  • (2)

    Slecht service. Hele week aan het wachten, ik bestel niet meer bij de bedrijven die de producten met DPD versturen.

    4 jul. 2018 08:00:53
  • (3.3)

    via telefoonnummer niet bereikbaar
    via track and trace wordt geen indicatie gegeven van de bezorgtijd.
    er wordt alleen vermeld dat het pakket onderweg is.
    achter laten bij buren vind ik niet ok

    6 jun. 2018 11:30:27
  • (2)

    Geen aflevering mogelijk volgens DPD, ik zou niet weten waarom niet? Dit is de zoveelste keer dat ik problemen met DPD ondervind, ik bestel niet meer bij bedrijven die de producten versturen met DPD.

    24 mei. 2018 07:21:17
  • (2)

    Hele dag aan het wachten, pakket zou om tussen 12:30 en 13:30 bezorgd worden
    nu 19:00 geen briefje geen mogelijkheid om contact op te nemen. :-(

    4 mei. 2018 19:26:01
  • (2)

    Op een dag meerdere aankopen gedaan, alles via Postnl. is al lang binnen, het pakje dat via DPD ligt al 28 uur in een depot vlakbij mijn huisadres. Waarom krijgen ze dat niet binnen een dag verwerkt en volgens afspraak afgeleverd bij de klant?
    Dus nu maar eens gebeld, na 10 minuten de hoorn er maar weer op..Onbereikbaar, als klant weet je niet waar je aan toe bent, je ziet alleen dat je pakje ergens in een depot ligt..
    Voor mij alleen maar postnl. die zijn op dit moment de meest betrouwbare partij met de beste klantvriendelijkheid in de straat en aan de deur.Voor die paar euro extra wil ik geen extra stress, ik wil betrouwbaarheid en bereikbaarheid!

    6 apr. 2018 09:21:39
Gerelateerde bedrijven aan DPD (Nederland) B.V.
Aanverwante rubrieken