Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

DPD (Nederland) B.V. Berkel en Rodenrijs

(2.5)
Geverifieerd door de eigenaar

Onze bezoekers over DPD (Nederland) B.V. in Berkel en Rodenrijs

  • Telefonische bereikbaarheid
    9%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    2.5
    502 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    2.4
    364 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    2.6
    317 beoordelingen
  • Totaal:
    2.5
    1183 beoordelingen

Openingstijden

  • Maandag
    09:00 - 18:00
  • Dinsdag
    09:00 - 18:00
  • Woensdag
    09:00 - 18:00
  • Donderdag
    09:00 - 18:00
  • Vrijdag
    09:00 - 18:00
  • Zaterdag
    09:00 - 18:00
  • Zondag
    Gesloten
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Opslag in Berkel en Rodenrijs

Reviews over DPD (Nederland) B.V. in Berkel en Rodenrijs

  • (4.7)

    Bij DPD vanuit Depot Berkel, gaat het vaak fout. Leveringen die 1 a 2 dagen later pas geleverd worden, leveringen met meerdere pakketten worden in delen bezorgd. De ene dag een deel en de andere dag het andere deel...

    3 dec. 2019 09:54:55
  • (2)

    Waardeloos bedrijf. Bestellingen worden niet op afgesproken tijd gebracht. Geen brief achterlaten. Wacht steeds op mn pakket hopelijk bij 3 de poging krijg ik mn pakketje.

    26 nov. 2019 22:06:45
  • (2)

    Helaas, doordat ik geen keus heb in pakketdiensten ben ik afhankelijk van de bezorging door de DPD.
    Een opsomming van de fouten en chaos bij de DPD.

    - Pakketten worden niet afgeleverd aan huis, maar slechts het formuliertje. (camerabeelden ter bevestiging)

    - Bij "niet thuis" worden na dagen pas het pakket bij een bezorgpunt afgeleverd en niet de volgende dag.

    - De klantenservice zegt en doet ook maar wat. Toezeggingen om pakketten, vanwege de slechte levering maar bij een bezorgpunt te laten afleveren, zijn tegen dovemansoren gericht. 1 van de 2 pakketten worden wel thuis afgeleverd. Het andere pakket wel bij het bezorgpunt. Ondanks de afspraak met de klantenservice beide pakketten te laten bezorgen bij het afleverpunt.

    - Een klacht melden via de klantenservice is ook tegen dovemans oren gericht. Er wordt met een half oor naar geluisterd. Antwoord geven op vragen, waarom er dagen vertraging zit in de aflevering, wordt beantwoord met : "Ja, dat weet ik niet"

    - De kosten van de klantenservice, EUR0,50. Dat is niet meer van deze tijd. Zeker als het alleen maar is om hun fouten te spekken met nog meer geld.

    - Pakketten worden niet afgeleverd omdat "het adres niet bestaat". Opmerkelijk, want er is nota bene een "niet thuis" melding door de brievenbus gedaan de dag ervoor.

    - Soms wordt er een email gestuurd met een tijdsindicatie. Maar dit is willekeurig. Want, een hele dag wachten op een pakketdienst is zoals DPD Zijn dienstverlening wil leveren.

    Kortom, in korte tijd TE VAAK met deze uitermate waardeloze pakketdienst te maken gehad. Ik betaal liever 10 euro meer, dan met deze amateurs te maken te hebben.
    Ik beveel deze pakketdienst dan ook aan niemand aan.

    5 nov. 2019 20:42:06
  • (2)

    DPD komt de afspraken niet na. Onbeschofte mensen van het call center die het niet leveren jouw probleem maken en zo snel mogelijk willen ophangen. Chauffeur is nu al drie keer niet komen opdagen terwijl ik daar vrij voor moet nemen om de deur open te kunnen doen. Zelfs op de dag zelf als de mevrouw van het call center mij verzekerd dat het pakket meegaat komt de bezorger niet. DPD kan beter stoppen. Klanten service is hun onbekend.

    6 sep. 2019 14:50:26
  • (2)

    via Bol com zou er een pakket geleverd worden op dinsdag, via track en tracé stond dit pakket in berkel Rodenrijs 23 julie om 2.30 uur , dinsdag NIETgeleverd. Woensdag ochtend gebeld, konden niet zeggen wanneer het geleverd zou worden moest als er niets op track en tracé stond na 12.00 bellen. Later in de middag een bericht van dpd levering tussen 17.15 en 18.15 uur. Niet dus, ze konden niet afleveren, en wij maar wachten thuis.
    Zou het pakket nog komen. Gaan Bol .Com hiervan op de hoogte stellen.

    24 jul. 2019 18:57:42
  • (2)

    De 2e keer, dat iets met DPD gebracht zou worden, maar niet op tijd is aangekomen. Er staat bij Track en Trace, dat ik niet thuis was en er is een bericht achtergelaten. Nou ik heb geen bericht en was gewoon thuis. DPD niet bereikbaar in het weekend! Ze sturen (vorige keer) niet chauffeurs terug om het pakket alsnog te brengen. Volgens mij bepalen de chauffeurs gewoon hun eigen werktijden! Lekker op tijd thuis of dit adres valt vandaag even buiten mijn route. Zeer slecht!

    15 jun. 2019 12:04:33
  • (2)

    Zeer slecht, sta nu 28 minuten in de wacht. Er rijd in Den Haag een pakketbezorger die beweert verschillende malen bij mij aan de deur te zijn geweest terwijl dat helemaal niet zo is. Zeer onbetrouwbaar DPD. Ik raad aan om absoluut geen zaken te doen met dit bedrijf, hier rijden onbetrouwbare, leugenachtige bezorgers.

    14 jun. 2019 14:55:12
  • (2)

    Dit is de 2de keer dat wij een product geleverd via de DPD geleverd zouden moeten krijgen. Ben nu al een week aan het wachten. Er staan herhaaldelijk meldingen met de reden waarom er niet geleverd kan worden. De eerste keer zou ik niet thuis zijn geweest en er een bericht in de bus zijn achtergelaten. Nor dus!! Gewoon thuis met 2 grote honden in de tuin die al aanslaan als er een muis voorbij loopt! De 2 de en derde keer staat er vermeld dat de adresgegevens niet kloppen. Het zou een niet bestaand adres zijn! Woon hier al 18 jaar en wel 5 andere organisaties leveren gewoon wel hun product hier af. Bovendien heb ik na de eerste melding direct gebeld naar de DPD en uitgelegd dat dit dus wel degelijk om een bestaand adres gaat. Tevens route beschrijving doorgegeven en 06 nummer en huistelefoonnummer omdat ik deze examenmateriaal echt wil ontvangen! Weer geen bezorging, weer gebeld! Dit gesprek liep hoop op waarna de hoorn er van hun kant werd opgegooid!!! Hoe dan ook het zou alsnog bezorgd gaan worden. NOT dus. Weer de melding dat het om een niet bestaand adres gaat. Moe word je ervan! Zeer slecht bedrijf! Ze zijn die 2 niet eens waard maar ik kan niet lager geven!

    7 jun. 2019 12:55:42
  • (8)

    Niets op aan te merken ,alles volgens afspraak verlopen, keurig nette chauffeur

    6 mei. 2019 12:46:03
  • (2)

    Heeel slecht!! wacht al een week op mijn pakket en zie telkens onzin berichten op track en trace van `adresverandering` of `sorry we zijn er niet in geslaagd om het pakket volgens de afspraak te leveren`. Zal niet eens meer bij bedrijven bestellen die zaken doen met de DPD.

    5 feb. 2019 09:55:41
Gerelateerde bedrijven aan DPD (Nederland) B.V.
Aanverwante rubrieken