Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

DPD (Nederland) B.V. Berkel en Rodenrijs

(2.5)
Geverifieerd door de eigenaar

Onze bezoekers over DPD (Nederland) B.V. in Berkel en Rodenrijs

  • Telefonische bereikbaarheid
    9%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    2.5
    502 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    2.4
    364 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    2.6
    317 beoordelingen
  • Totaal:
    2.5
    1183 beoordelingen

Openingstijden

  • Maandag
    09:00 - 18:00
  • Dinsdag
    09:00 - 18:00
  • Woensdag
    09:00 - 18:00
  • Donderdag
    09:00 - 18:00
  • Vrijdag
    09:00 - 18:00
  • Zaterdag
    09:00 - 18:00
  • Zondag
    Gesloten
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Opslag in Berkel en Rodenrijs

Reviews over DPD (Nederland) B.V. in Berkel en Rodenrijs

  • (2)

    Niet te bereiken, welk nummer je ook probeerd

    31 mei. 2021 11:51:56
  • (2)

    Bezorgen veel te laat of komen gewoon niet. met een sorry hoor. geven bezorgtijd s' avonds 22:50 en komen niet. Bij je daarvoor op. Schande even een bericht van we staan met pech, nee hoor laten je gewoon barsten. Ook werd een pakje zo neergezet en er was niemand aanwezig. Heeft heel het weekend buiten gestaan.

    28 mei. 2021 13:18:13
  • (2)

    De bezorger heeft geen bericht achter gelaten. Zoektocht op een moeilijk te volgen website. Telefonisch eindeloos in de wacht gestaan. Geen antwoord. Op de vestiging geen leven. Op de deur een briefje dat je een telefonische afspraak moet maken. Nog nooit zo'n klantonvriendelijk bedrijf meegemaakt. Slechter dan een 2!

    24 mei. 2021 11:49:00
  • (2)

    Jullie zijn niet bereikbaar! Telefonisch word je in de wacht gezet. Er is niemand die informatie geeft! Héél slecht!!

    24 mei. 2021 10:19:45
  • (2)

    Tel niet te bereiken. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Toets 1 toets 2.wordt je gek van. Uiteindelijk krijg je te horen dat het te druk is. Weg 50 cent. Wat je terug krijgt is frustratie en irritatie.

    12 feb. 2021 12:43:59
  • (2)

    VERSCHRIKKELIJK BEDRIJF HOUDT ZICH IET AAN AFSPRAKEN EN ZEGT GEWOON DAT IK NIET THUIS BEN TERWIJL IK MET VIER MAN THUIS ZIT TE WACHTEN OP EEN PAKKETJE ZEG DAN GEWOON DAT JE ER GEEN ZIN MEER IN HEBT.

    24 dec. 2020 19:12:38
  • (2)

    Beste Lezer, Ik heb op 6 dec een pakketje verzonden, Tot op heden 23 dec heeft de koper het nog niet ontvangen, Ik begrijp dat het druk is maar dit vind ik een slechte zaak ,Het pakket ligt al sinds 9 dec in Berkel Rodenrijs, En word niet verder verwerkt. Ik ben hier zeer teleurgesteld over. Mvg L.Bakker

    23 dec. 2020 11:37:32
  • (2)

    Al weken onbereikbaar (geblokkeerd) op nummers die op website staan. Zo slecht.

    24 aug. 2020 08:46:40
  • (2)

    Hoezo kan je hier enkel een 2.0 geven? Ik zou DPD het liefst negatieve sterren willen geven.

    De Nederlandse overheid moet hun koeriers vergunning eigenlijk intrekken. Ze werken frauduleus, pakketjes worden niet aangeboden of in parcelshop achtergelaten en meteen weer retour.

    Ik snap de corona vertragingen, maar professionaliteit straalt er ook niet vanaf als je de klantenservice spreekt.

    Al met al verdienen zij een -10! Een 2 is dus teveel gegeven. Als een webshop DPD gebruikt, mijn advies is dan dus ook deze bedrijven vermijden.

    25 mei. 2020 10:00:53
  • (2)

    Dag 1 voor niks gewacht
    Dag 2 hebben jullie mijn adres gewijzigd naar mijn adres waardoor het wederom nu met Hemelvaart ertussen 2 dagen langer duurt.
    Interne communicatie van klantenservice naar DPD depots is niet mogelijk.
    Te bizar voor woorden.
    Wat een slecht bedrijf is dit zeg

    20 mei. 2020 13:12:43
Gerelateerde bedrijven aan DPD (Nederland) B.V.
Aanverwante rubrieken