Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

M. Molenkamp BornerBroek

(3.7)

Onze bezoekers over M. Molenkamp in BornerBroek

  • Telefonische bereikbaarheid
    100%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    3
    4 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    4
    3 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    4
    3 beoordelingen
  • Totaal:
    3.7
    10 beoordelingen
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Timmerwerk in BornerBroek

Reviews over M. Molenkamp in BornerBroek

  • (2)

    VERSCHRIKKELIJK BEDRIJF.
    IS NIET MEER DAN -10 STERREN WAARD

    Begin 2022 in zee gegaan met dit bedrijf. Hebben er ondertussen erg veel spijt van.

    Eerst waren ze ons vergeten (het smoesje was een "productie fout in Duitsland") dus de levertijd werd verdubbeld van midden zomer na "herfst". Ook dat werd niet gehaald. De afspraak "voor de winter heb je alles d'r in zitten" werd ook niet nagekomen.

    De uiteindelijke levering was incompleet en één grote chaos. Meneer Maikel had één collega mee die hem hielp. Die was ook niet te spreken over de gang van zaken.

    De bestelde voordeur met bewerkt glas werd niet geleverd, en zaten we dus met een stuk hout op de plek van de voordeur om het gat te dichten waar het glas hoorde te zitten.
    Uiteindelijk kwam de voordeur met glas, maar wel het verkeerde glas : normaal (onbewerkt) glas. Maikel beweerde ook dat dat niet anders kon, die deur werd zo geleverd. Dit hebben we tegengesproken en aangegeven dat wij bij zijn vader de bestelling hebben geplaatst vanuit het boek. Geëist dat zijn vader het boek zou meenemen zodat we de bestelde deur konden aanwijzen zodat ze de juiste deur konden plaatsen. Op de factuur is trouwens niets terug te vinden over wat je besteld hebt. Op de bestelformulieren zijn alleen wat vage codes en omschrijvingen te vinden die niets zeggen als je het boek er niet bij hebt.

    We hebben midden in de winter van 2023 twee maanden zonder de juiste raamlatten gezeten omdat die niet waren meegeleverd. Bij uiteindelijke levering (bijna lente ondertussen) waren de latten niet gebundeld, dus werd het enorme klus om alles passend bij elkaar te leggen. Collega wederom niet tevreden, Maikel was nergens te bekennen.

    Aan het eind van de winter zat alles er in (inclusief het verkeerde glas in de voordeur).
    " Oh ja, jullie wilden ook nog zonneschermpjes aan de binnenkant en horren aan de buitenkant, hé ? Nee, die zijn nog niet besteld, maar dat kunnen we nu wel even doen. Nee hoor, duurt niet zo lang als de rest van de spullen hoor..... "
    Uiteindelijk vele weken verder werden ze geleverd. Inderdaad was de levertijd niet zolang als de rest van de spullen, maar het duurde wederom veel te lang.

    Ondertussen is het zomer 2023 en de deur is nog steeds niet voorzien van het bestelde glas. Vader gevraagd waar hij blijft en uiteindelijk komt ie opdagen, boek in de hand.
    Ja ! Deze deur hebben we besteld, exact deze. Waarom hebben we die niet geleverd gekregen dan ?
    Vader: " Rustig maar, komt, allemaal goed. We gaan dat regelen " met een gezicht van "ik kan er toch ook niets aan doen?"
    En natuurlijk regelen zonder kosten, die deur is al betaald !
    " Geen kosten natuurlijk, we gaan het allemaal regelen ".

    - Een levertijd later : Geen deur. Waar blijft ie ? Geen antwoord
    - Herfst 2023 : Geen deur. Waar blijft ie ? Geen antwoord
    - November 2023 : "ribben gekneusd, maar ga er mee aan de gang"
    - December 2023 : Vader gaat er nu mee bezig
    - Januari 2024 : Vader is er vandaag achteraan gegaan
    Geappt, geen antwoord. Geappt, geen antwoord. Geappt, geen antwoord. Geappt, geen antwoord.
    - Maart 2024: Deur is afgelopen week besteld....
    Pardon: WAT ???? Gewoon niet besteld dus, geen uitleg, je wordt gewoon genegeerd (berichten worden ongeopend of pas heel laat gelezen, zonder reactie te geven)
    Mei 2024 : paneel is besteld (zeggen ze)

    Ik geloof het niet meer, dus ik denk dat ik eens even een bezoekje ga plegen bij het bedrijfspand. Kijken of ze dat nog snel "vergeten".

    Afwerking is ook erg matig. Maikel is een rauwdouwer, een lompe boer die het totaal niet interesseert wat je besteld hebt en hoe hij het aflevert.
    Netjes werken kan hij niet, hij is slordig, beschadigd de spullen en neemt niet eens de moeite om de troep op te ruimen. Heb nog steeds troep van hem rondom huis zien liggen, inclusief de houten plaat wat in de voordeur zat. Heb hem op veel dingen gewezen die hij niet netjes had afgeleverd. En ondertussen verbaasd kijken als je er wat van zegt. Zeer slechte communicatie

    Dus : Verschrikkelijk bedrijf, zou eigenlijk niet meer mogen bestaan op de manier zoals ze werken.

    21 jun. 2024 22:05:36
  • (2)

    VERSCHRIKKELIJK BEDRIJF.
    IS NIET MEER DAN -10 STERREN WAARD

    Begin 2022 in zee gegaan met dit bedrijf. Hebben er ondertussen erg veel spijt van.

    Eerst waren ze ons vergeten (het smoesje was een "productie fout in Duitsland") dus de levertijd werd verdubbeld van midden zomer na "herfst". Ook dat werd niet gehaald. De afspraak "voor de winter heb je alles d'r in zitten" werd ook niet nagekomen.

    De uiteindelijke levering was incompleet en één grote chaos. Meneer Maikel had één collega mee die hem hielp. Die was ook niet te spreken over de gang van zaken.

    De bestelde voordeur met bewerkt glas werd niet geleverd, en zaten we dus met een stuk hout op de plek van de voordeur om het gat te dichten waar het glas hoorde te zitten.
    Uiteindelijk kwam de voordeur met glas, maar wel het verkeerde glas : normaal (onbewerkt) glas. Maikel beweerde ook dat dat niet anders kon, die deur werd zo geleverd. Dit hebben we tegengesproken en aangegeven dat wij bij zijn vader de bestelling hebben geplaatst vanuit het boek. Geëist dat zijn vader het boek zou meenemen zodat we de bestelde deur konden aanwijzen zodat ze de juiste deur konden plaatsen. Op de factuur is trouwens niets terug te vinden over wat je besteld hebt. Op de bestelformulieren zijn alleen wat vage codes en omschrijvingen te vinden die niets zeggen als je het boek er niet bij hebt.

    We hebben midden in de winter van 2023 twee maanden zonder de juiste raamlatten gezeten omdat die niet waren meegeleverd. Bij uiteindelijke levering (bijna lente ondertussen) waren de latten niet gebundeld, dus werd het enorme klus om alles passend bij elkaar te leggen. Collega wederom niet tevreden, Maikel was nergens te bekennen.

    Aan het eind van de winter zat alles er in (inclusief het verkeerde glas in de voordeur).
    " Oh ja, jullie wilden ook nog zonneschermpjes aan de binnenkant en horren aan de buitenkant, hé ? Nee, die zijn nog niet besteld, maar dat kunnen we nu wel even doen. Nee hoor, duurt niet zo lang als de rest van de spullen hoor..... "
    Uiteindelijk vele weken verder werden ze geleverd. Inderdaad was de levertijd niet zolang als de rest van de spullen, maar het duurde wederom veel te lang.

    Ondertussen is het zomer 2023 en de deur is nog steeds niet voorzien van het bestelde glas. Vader gevraagd waar hij blijft en uiteindelijk komt ie opdagen, boek in de hand.
    Ja ! Deze deur hebben we besteld, exact deze. Waarom hebben we die niet geleverd gekregen dan ?
    Vader: " Rustig maar, komt, allemaal goed. We gaan dat regelen " met een gezicht van "ik kan er toch ook niets aan doen?"
    En natuurlijk regelen zonder kosten, die deur is al betaald !
    " Geen kosten natuurlijk, we gaan het allemaal regelen ".

    - Een levertijd later : Geen deur. Waar blijft ie ? Geen antwoord
    - Herfst 2023 : Geen deur. Waar blijft ie ? Geen antwoord
    - November 2023 : "ribben gekneusd, maar ga er mee aan de gang"
    - December 2023 : Vader gaat er nu mee bezig
    - Januari 2024 : Vader is er vandaag achteraan gegaan
    Geappt, geen antwoord. Geappt, geen antwoord. Geappt, geen antwoord. Geappt, geen antwoord.
    - Maart 2024: Deur is afgelopen week besteld....
    Pardon: WAT ???? Gewoon niet besteld dus, geen uitleg, je wordt gewoon genegeerd (berichten worden ongeopend of pas heel laat gelezen, zonder reactie te geven)
    Mei 2024 : paneel is besteld (zeggen ze)

    Ik geloof het niet meer, dus ik denk dat ik eens even een bezoekje ga plegen bij het bedrijfspand. Kijken of ze dat nog snel "vergeten".

    Afwerking is ook erg matig. Maikel is een rauwdouwer, een lompe boer die het totaal niet interesseert wat je besteld hebt en hoe hij het aflevert.
    Netjes werken kan hij niet, hij is slordig, beschadigd de spullen en neemt niet eens de moeite om de troep op te ruimen. Heb nog steeds troep van hem rondom huis zien liggen, inclusief de houten plaat wat in de voordeur zat. Heb hem op veel dingen gewezen die hij niet netjes had afgeleverd. En ondertussen verbaasd kijken als je er wat van zegt. Zeer slechte communicatie

    Dus : Verschrikkelijk bedrijf, zou eigenlijk niet meer mogen bestaan op de manier zoals ze werken.

    21 jun. 2024 22:00:31
Gerelateerde bedrijven aan M. Molenkamp
Aanverwante rubrieken