Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

B. van der Meij CV aanleg Zeewolde

(3)
Geverifieerd door de eigenaar
Telefoonnummer: Toon telefoonnummer
Bel voor bedrijf zoeken
Bel nu
(90 ct/min) en doorverbonden gesprek
1822 - Places Nummerinformatie
Offerte Centrale verwarming:Aanvragen

Adres

Postkoets 5A, 3897 AK Zeewolde

Vestiging: Bekijk locatie

Over B. van der Meij CV aanleg

Heeft u plannen om uw CV ketel te laten vervangen of wilt u een (design) radiator laten plaatsen? Wilt u een nieuwe CV installatie laten aanleggen? Voor een vrijblijvende prijsopgave kunnen wij bij u thuis de situatie komen opnemen waarna u kosteloos een voor u passende aanbieding krijgt.

Wij zijn onder meer gespecialiseerd in:
Alle gas,water en afvoerleidingen
Complete CV installaties
CV ketel vervanging
Levering en plaatsen van Gashaarden en gevelkachels.
Service en onderhoud aan CV ketels,gashaarden en gevelkachels.
Mechanische ventilatie

Onze bezoekers over B. van der Meij CV aanleg in Zeewolde

  • Telefonische bereikbaarheid
    37%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    3
    129 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    2.9
    114 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    3.2
    107 beoordelingen
  • Totaal:
    3
    350 beoordelingen
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Centrale verwarming in Zeewolde

Reviews over B. van der Meij CV aanleg in Zeewolde

  • (2)

    Haarscheur in ketel. Telefonisch werd ik uitgelachen omdat de afstand voor een monteur te sturen te ver was. Met plaatsen en onderhoud kon het allemaal wel. Absoluut geen aantader!

    14 mei. 2023 14:25:38
  • (4)

    In 2011 heeft fa van der Meij een nieuwe cv installatie geplaatst en hebben wij een onderhoudscontract afgesloten.
    De jaarlijkse onderhoud is naar tevreden uitgevoerd totdat in 2020 tijdens het uitvoeren van de jaarlijkse onderhoud bleek dat het hogedrukvat lek was en druk verloor. De monteur gaf aan dat deze vervangen moest worden. van onze kant geen probleem. Er zou een afspraak volgen. Deze afspraak is nooit gemaakt en het jaar ging voorbij. Dit jaar menig keer gebeld en zouden teruggebeld worden wat niet gebeurde. Maar weer gebeld en toen werd de afspraak gemaakt. % oktober kwam de monteur, ging naar de verwarmingskamer , ik melde hem dat het drukvat ook vervangen moest worden welke ik door geven heb bij het maken van de afspraak. Dit vat had hij niet bij zich.
    TOEN kreeg ik de opmerking: er is onvoldoende ruimte om het vat te verwisselen ik doe dat niet. Ik heb duidelijk aanwijzing gegeven dat met een simpel losdraaien van twee leidingen er 7 cm vrij kwam. Na een discussie dat zei het e.e.a. niet gemonteerd hadden (leiding vloerverwarming) hij niet van plan was om er ook maar iets aan te doen. Na een woorden wisseling dat ik wel van hem verachte de werkzaamheden uit te voeren gaf hij aan dat hij vertrok en ik moest het maar bekijken.
    Van der Meij een mail gestuurd met foto's hoe de situatie was en hoe het gemakkelijk verholpen kon worden, kreeg ik de volgend e mail terug.
    Ik citeer: Geachte Heer
    U heeft geen vertrouwen in onze monteur lijkt ons beter dat u een ander neemt vriendelijke groet.
    Mijn conclusie is: Wel verkopen nieuwe cv installatie, maar bij reparatie is de technische inzicht NIET AANWEZIG en is overleg daaromtrent niet mogelijk.
    DUS NOOIT MEER VAN DER MEIJ UIT ZEEWOLDE.
    bOOERSMA 'ThARDE

    11 okt. 2021 15:20:30
  • (2)

    Was 20 jaar klant bij B van der Meij. nooit problemen met ketel. Eerste keer problemen gehad aan de ketel. netjes doorgegeven nog eens gebeld, gemaild enz. Ze komen er niet op terug. Week in de kou gezeten. Werd ik gebeld door mevr van der Mey. Noem mijn naam en ze zegt doodleuk ik ben verkeerd verbonden. Bel terug, er wordt niet opgepakt. Dit bedrijf zet je letterlijk in de kou. Een dikke nul!

    9 apr. 2021 21:29:46
  • (8)

    Goede services en klantvriendelijk

    27 jun. 2019 14:37:16
  • (2)

    B. van der Meij. Nog nooit z'n slecht bedrijf meegemaakt.. Gebeld met UNETO, tel 079-3250790, dat is een instantie waar alleen erkende onderhoud en installatie bedrijven voor onderhoud en aanleg van een centrale verwarming zijn aangesloten. Van der Meij onderhoud en installatie voor centrale verwarming Zeewolde was daar niet bekend. Ik heb veel kosten moeten maken om de door hem geplaatste cv ketel, die niet goed was aangesloten te laten herstellen. Als het onderhoud niet goed is, volgens mij heeft hij geen verstand van de hedendaagse cv ketels, dan kan je nergens op terugvallen. B. van der Meij is dan niet thuis als er problemen zijn.

    19 dec. 2018 14:14:11
  • (10)

    Vandaag de CV-ketel door van der Meij een servicebeurt laten geven. De monteur was erg vriendelijk en hij is er uitgebreid en intensief mee bezig geweest. Achteraf kon er na een bon meteen afgerekend worden. Wij hebben een service-contract lopen met van der Meij en wij zijn daar erg over te spreken.
    Bij een storing altijd ZONDER voorrijkosten.

    17 okt. 2018 14:04:04
  • (9.3)

    Ze leveren een uitstekende service, Toen ik met een niet werkende CV ketel zat kwamen ze snel en hebben ze mij kosteloos geholpen
    Het jaarlijkse onderhoud gebeurt ook grondig en vakkundig.!
    Ik ben heel tevreden over de firma van der Meij.

    27 feb. 2018 19:14:09
  • (10)

    Altijd goede service, al jaren. Keurig op tijd met controle en altijd correct. Bijzonder snel toen de verwarming stuk ging. Was overigens al 2 jaar ervoor aangegeven dat het zou gaan kunnen gebeuren.

    5 feb. 2018 13:02:29
  • (8.7)

    Mijn ketel had het opgegeven en de volgende namiddag heeft Bob met zijn team, een Remeha Avanta gemonteerd. Alles perfect geregeld inclusief een mooi boeket en een verjaardagskaart. Ik ben super tevreden over van der Meij in Zeewolde !

    14 okt. 2016 18:02:18
  • (2)

    Onderhoud altijd goed geweest. Nu een storing gemeld en de heer van der Meij wilt dat ik meteen het geld gaat overmaken want het is een dure aangelegenheid (prijsopgaaf kon hij niet doen) want Remeha incasseert meteen. Wij hebben altijd gewoon gepind bij van der Meij nooit problemen gehad.
    Maar bij deze storing meteen voorruit betalen dan is vreemd, aangeven dat ik dat niet doe krijg van je te horen dan ga je maar naar een andere Installateur. Meteen gedaan en wat was de kosten van deze storing 60 euro. Vanmorgen wel even gebeld naar van der Meij dat hij nu een klant kwijt is voor 60 euro.

    3 aug. 2016 10:55:33
Gerelateerde bedrijven aan B. van der Meij CV aanleg
Aanverwante rubrieken