Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

Wehkamp Finance B.V. Hoofdkantoor Zwolle

(3.6)

Onze bezoekers over Wehkamp Finance B.V. Hoofdkantoor in Zwolle

  • Telefonische bereikbaarheid
    17%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    2.9
    558 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    3.8
    299 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    4.7
    236 beoordelingen
  • Totaal:
    3.6
    1093 beoordelingen
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Kleding in Zwolle Meer uit de keten: Wehkamp in Zwolle

Reviews over Wehkamp Finance B.V. Hoofdkantoor in Zwolle

  • (4.7)

    Levering prima, totdat er iets fout gaat en ze jou geld moeten terug betalen. Wacht ik al meer dan 3 maanden op, elke week krijg ik dezelfde loze beloftes, maar ze doen niets.

    9 mrt. 2016 11:37:20
  • (2.7)

    Vijf weken geleden hebben ze mijn kledingkast gebracht, bij het uitpakken bleken er geen montagedelen, zoals schroeven grepen bij te zitten. Ik nam gelijk contact op en er zou z.s.m toegestuurd worden nu 6 weken verder na tal van langdradige telefoontjes en mailtjes nog steeds niks,ik heb extra onnodige onkosten moeten maken en m'n ben er niks mee opgeschoten. Mijn kast staat in losse delen op m'n slaapkamer.
    Ik wil dat ze de kast terug komen halen,mij m'n aankoopbedrag terug betalen en n goede onkosten vergoeding tegemoetkomen! Bestel nooit meer bij Wehkamp.

    4 feb. 2016 09:58:04
  • (2)

    Receptie doet roerig met bedrijfspolicy over samenwerkingen. Nu hebben wij een samenwerken met de grote concurrent.

    14 jan. 2016 14:43:23
  • (9.3)

    De service is heel goed,omdat ik zit al jaren bij wehkamp

    19 okt. 2015 01:29:39
  • (4.7)

    Klantenservice niet bereikbaar. 40 minuten in de wacht gehangen om daarna te horen dat backoffice mij terug zou bellen. Nogmaals gebeld, maar toen de indicatie dat de wachttijd meer dan 10 minuten was. Weer een euro minder en nog niets opgeschoten. Inmiddels al 3 weken aan het wachten op mijn pakket.

    5 jun. 2015 15:09:53
  • (2)

    Niet te bereiken op zaterdag, terwijl ik wel voor niets thuis zit te wachten op een bestelling die er al lang had moeten zijn!

    30 mei. 2015 14:09:17
  • (7.3)

    Prima.

    29 mei. 2015 14:55:00
  • (2.7)

    Ik heb een klacht over een aantal fouten, die door het niet goedwerkende bestelsysteem ontstaan zijn. De callcenter medewerker voert het handmatig door waardoor het opgelost dient te zijn .
    Vergeten ze nog iets te verwijderen uit het computersysteem.
    Eindeloos telefonisch contact, callcenter en mail contact gehad te hebben, kunnen ze het probleem niet oplossen omdat de medewerker steken heeft laten vallen.

    Je vraagt of je naar iemand anders doorverwezen kan worden. Is het antwoord: nee er staat niemand boven mij. Dat is helaas niet mogelijk De klachten afhandeling is dus zeer slecht! Niet meer bestellen dan maar!

    7 mei. 2015 07:45:38
  • (2)

    Een en al ellende met veel fouten op een levering: dubbele afschrijvingen en bijna onmogelijk contact te leggen. Bestel hier nooit meer en raad het ook iedereen af.

    24 dec. 2014 18:08:35
  • (10)

    Zeer goed.

    18 aug. 2014 15:23:02
Gerelateerde bedrijven aan Wehkamp Finance B.V. Hoofdkantoor
Aanverwante rubrieken