Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

Tele2 Hoofdkantoor Diemen

(2.6)

Onze bezoekers over Tele2 Hoofdkantoor in Diemen

  • Telefonische bereikbaarheid
    7%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    2.5
    595 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    2.4
    400 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    3.1
    329 beoordelingen
  • Totaal:
    2.6
    1324 beoordelingen
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Telefoonwinkel in Diemen Meer uit de keten: Tele2 in Diemen

Reviews over Tele2 Hoofdkantoor in Diemen

  • (2.7)

    Na 3 weken geen internet en telefoon te hebben gehad en steeds van het kastje naar de muur gestuurd te worden ben ik er wel een beetje klaar mee. Steeds hetzelfde verhaaltje dat er een monteur is aangestuurd, maar vervolgens hoor je niets nada noppes. Of je krijgt binnen een uur tijd verschillende smsjes die elkaar tegen spreken en van geen kant kloppen.
    Tele2 heeft het bij mij verbruid zeker, omdat ik dit al eens eerder heb meegemaakt wat ook 3 weken heeft geduurd.

    10 sep. 2015 14:03:17
  • (2)

    Na een aantal dagen vorige week met jullie medewerkers telefoongesprekken te hebben gevoerd, die mij overigens een hoop gekost heeft omdat er lange wachttijden waren en personen gesproken die niet weten waar ze het over hebben, stuur ik jullie deze mail. Ik zou door het hoofdkantoor binnen 3 werkdagen terug worden gebeld. We zijn nu een week verder en heb nog steeds niks vernomen.

    8 sep. 2015 12:54:24
  • (2.7)

    Na verhuizing zou het binnen drie weken geregeld zijn. Na vijf weken hebben we nog geen signaal. Het hoofdkantoor zou zogenaamd contact opnemen...

    1 sep. 2015 13:30:21
  • (2)

    Bij Tele2 zijn ze te laks in het behandelen van klachten. Het duurt veel te lang, maar wel zitten zeuren om geld, terwijl ik me er niet van bewust was dat radio luisteren via MPO mb's kost en ik dus een hoge telefoonrekening had.

    Ik dacht lekker; eindelijk geen oordopjes in mijn oren die telkens uit mijn oren vallen. Je krijgt ook nergens een seintje dat zoiets kosten met zich mee kan brengen. Ja, een smsje dat je je internetbundel verbruikt heb, maar dan verwacht je hooguit een paar tientjes meer kwijt te zijn in je maandbundel en geen honderden euro's.

    19 jun. 2015 14:16:25
  • (2.7)

    Ik zou 8 juni overstappen naar Tele2, maar ik heb nog steeds geen modem en die komt er maandag ook nog niet is mij verteld. Lekker dan, mijn oude provider stopt wel op 8 juni.

    5 jun. 2015 19:02:42
  • (3.3)

    Ik heb sinds 1,5 week geen internet. Tele2 weet inmiddels wat het probleem is maar doet er niets mee. Ik heb ze meerdere malen gebeld. Ik moet telkens wachten. Dat doe ik nog steeds. Ik ben inmiddels overgestapt naar kpn.

    13 mei. 2015 19:25:41
  • (2)

    De mensen die daar aan de telefoon werken zijn hartstikke arrogant. Ze zeggen dat het wordt opgelost, maar dat gebeurt niet. Ik ben nu 20 telefoontjes verder, maar er is nog niets geregeld en ik kan incasso kosten gaan betalen. Uk neem nooit weer een abonnement bij Tele2.

    1 nov. 2014 16:30:46
  • (2)

    Service, oplossen van problemen, na komen van gemaakte afspraken en het sturen van juiste rekeningen staan niet in het woordenboek van TELE 2.
    Ik heb meer dan 6 uur met Tele 2 aan de telefoon gezeten en twee klachten formulieren ingevuld. Oplossing? Nee. Het enige waar ze goed in zijn is verstoppertje spelen

    19 aug. 2014 09:37:48
  • (2)

    Al jaren betaald voor zeer slecht internet, het commentaar is dat ik dan een ander abonnement moet afsluiten waar ik dan weer een jaar aan vastzit, maar aan de problemen word niets gedaan.

    29 jul. 2014 21:19:56
  • (2)

    Slechte service en komen afspraken niet na. Heb 2 jaar lang voor een dienst betaald die ik niet heb afgesloten. Ik raad iedereen af om klant van Tele2 te worden.

    3 jul. 2014 16:08:04
Gerelateerde bedrijven aan Tele2 Hoofdkantoor
Aanverwante rubrieken