Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

ABN AMRO Heerenveen

(3)

Onze bezoekers over ABN AMRO in Heerenveen

  • Telefonische bereikbaarheid
    10%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    2.5
    64 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    3.6
    33 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    3.5
    22 beoordelingen
  • Totaal:
    3
    119 beoordelingen

Openingstijden

  • Maandag
    10:00 - 18:00
  • Dinsdag
    10:00 - 18:00
  • Woensdag
    10:00 - 18:00
  • Donderdag
    10:00 - 20:00
  • Vrijdag
    10:00 - 18:00
  • Zaterdag
    Gesloten
  • Zondag
    Gesloten
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Bank in Heerenveen Meer uit de keten: ABN AMRO in Heerenveen

Reviews over ABN AMRO in Heerenveen

  • (8)

    Top bank, Alleen lastig als je digitaal niet goed ontwikkeld ben zoals de meeste mensen.
    De jonge fijne medewerkers verwachten dat je het wel alles weet en kunt.

    5 mei. 2023 14:05:54
  • (4)

    Slechte klanten service is niet te bereiken

    4 jun. 2021 12:54:22
  • (2)

    Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Heen en weer gejojo'd van de nabestaandendesk naar het kantoor. Dat zich in het centrum bevindt en volstrekt onbereikbaar is. Maar als je er dan eenmaal bent is er niemand die tijd voor je heeft, of je moet drie weken van te voren een afspraak maken. En het ergste is, dat je nooit de eerste keer alles geregeld krijgt, je moet er nog zeker enige malen vaker naar toe. Ben zo blij dat ik geen ABN AMRO rekening heb!

    10 dec. 2018 14:52:00
  • (2.7)

    Moeilijk telefonisch bereikbaar, kantoor Heerenveen bleek slechts 1 dag per week (dinsdag) bereikbaar en geopend. Moet dus een doordeweekse dag vrij nemen om dit kantoor te bezoeken en kan dat niet regelen in mijn vrije tijd ( een vrijdag) Overigens wel een vriendelijke dame aan de telefoon, welke ik beklaag om de boodschap die zij aan de "klant" mag overbrengen.

    22 jul. 2016 10:37:05
  • (4)

    Je staat veel te lang in de wacht. Ik krijg te veel informatie waar ik niks aan heb en moet te veel stappen doorlopen om alleen maar iemand te spreken. Ik heb sinds 2013 een nieuw zakelijk bankrekeningnummer en vanaf dat moment is het een puinhoop.

    Betreffende een incasso blijkt na het zoveelste contact dat er een fout in het systeem van de ABN AMRO zit. Dit is een worsteling die al meer dan een half jaar aan de gang is om de betreffende firma te overtuigen dat het niet aan mij ligt.

    22 jul. 2014 12:59:05
Gerelateerde bedrijven aan ABN AMRO

Website van ABN AMRO


Website url:
abnamro.nl
Aanverwante rubrieken