𝗫

We respecteren uw privacy

Telefoonboek.nl & Places Nummerinformatie B.V. verzamelen met technieken waaronder cookies meer informatie over je apparaat, locatie, browser en surfgedrag.

We gebruiken dit voor de volgende doeleinden: analyseren van de activiteit op de website en app, integreren van social media, personaliseren van content en marketing, informatie op een apparaat opslaan en/of openen, gepersonaliseerde advertenties, advertentiemeting, inzichten in het publiek en productontwikkeling. We kunnen ook je precieze geolocatie gegevens gebruiken, indien je daar toestemming voor geeft.

Geef toestemming of stel je eigen keuze in. Lees meer in ons privacy statement en algemene voorwaarden.

Opnieuw zoeken
Zoeken sluiten

ABN AMRO Terneuzen

(3.2)

Onze bezoekers over ABN AMRO in Terneuzen

  • Telefonische bereikbaarheid
    9%
    bereikbaar
  • Algemene indruk van dit bedrijf
    2.9
    130 beoordelingen
  • Beoordeling service van dit bedrijf
    3.2
    78 beoordelingen
  • Prijs/kwaliteit verhouding van dit bedrijf
    3.6
    59 beoordelingen
  • Totaal:
    3.2
    267 beoordelingen

Openingstijden

  • Maandag
    10:00 - 18:00
  • Dinsdag
    10:00 - 18:00
  • Woensdag
    10:00 - 18:00
  • Donderdag
    10:00 - 18:00
  • Vrijdag
    10:00 - 18:00
  • Zaterdag
    Gesloten
  • Zondag
    Gesloten
Bel Places Nummerinformatie

Bel met onze informatiedienst. Wij zoeken telefoonnummers, openingstijden en meer.
Kosten zijn 90ct/min en doorverbonden gesprek.



Meer in de categorie: Bank in Terneuzen Meer uit de keten: ABN AMRO in Terneuzen

Reviews over ABN AMRO in Terneuzen

  • (2)

    Je bent langer bezig met het horen dat je moet betalen, dan met de vraag. En die kan dan ook niet beantwoordt worden. Heel slechte service, eigenlijk GEEN.

    4 apr. 2022 14:42:14
  • (2)

    Altyd dezelfde problemen pas niet gebruikt en indentifier en weer is ie geblokkeerd dat is nu al meer dan half jaar en jullie zijn heel moeilijke te bereiken want de tel nummer s kloppen niet want elke x wordt verbinding verbroken

    Er is spoed bij dat pas gedeblokkeerd wordt heb hem niet eens gebruik en elke x is hij toch Geblokkeerd bent echt beu en slecht te bereiken en geholpen worden

    Die problemen nooit bij ING bank gehad

    Alleen bij jullie ik moest van bewind naar jullie maar ik vind de bank echt waardeloos en totaal niet overzichtelijk ook

    Moest vanwege nieuwe gsm app verwijderen daar andere was vast gelopen en nu kan ik de nieuwe app niet gebruiken er staat dat hij van oude gsm verwijderen moet worden wat dus niet gaat omdat die het niet meer doet

    Moet de nieuwe gsm registreren wat dus niet gaat door indentifier en omdat zonder dat ik hem gebruikt heb weer pas geblokkeerd is terwijl hij niet eens gebruik is

    Ronduit waardeloos

    Ik moet soms elke dag de bank ervoor bellen echt niet normaal

    24 mei. 2021 01:26:56
  • (2.7)

    Meer dan half uur wachten op gesprek. Onaanvaardbaar.

    11 mei. 2021 15:47:16
  • (2)

    Waardeloos , ik wil gewoon een afspraak maken voor een rekening te openen , telefonisch niet bereikbaar , ik zie in de revieuws dat vele andere mensen hierover klagen , echt waardeloos

    7 mei. 2021 14:00:04
  • (2)

    Is telefonisch niet te bereiken on een afspraak op kantoor te maken alleen via klantenservice 100 c.per minuut!!!!!!!

    21 apr. 2021 10:33:16
  • (2)

    Hele slechte bereikbaarheid en totaal geen service. Hele dure tarieven.

    1 mrt. 2021 10:12:52
  • (2.7)

    Om jullie telefonische te bereiken is het een grote ramp!

    23 nov. 2020 14:57:02
  • (3.3)

    Telefonisch absoluut niet bereikbaar. Betaal telefoon drama
    Ben verplicht naar het kantoor te gaan om een handeling te laten verrichten
    Had telefonisch zo opgelost kunnen worden.
    Website geeft ook geen hulp.
    Dit is geen service

    7 dec. 2018 09:59:43
  • (4)

    Geen locatie in onze stad, moet 20 km rijden. Je kan telefonisch het desbetreffende kantoor niet bereiken om een afspraak te maken, Dit gaat allemaal via een betaald 0900 nummer met lange wachttijden.
    Hier neemt men dan namens de cliënt contact met het desbetreffende kantoor in de andere stad.
    Het desbetreffende kantoor neemt dan weer contact met de cliënt om een afspraak te maken. ?¿ Wat een manier van werken, echt niet te geloven.
    extra tijd en telefoonkosten
    3 telefoontjes om één simpele afspraak te regelen.
    Client naar 0900, 0900 naar het kantoor en het kantoorbelt weer terug naar de cliënt.
    Waar zit in hemelsnaam de efficiëntie? In ieder geval niet bij de cliënt

    5 okt. 2018 14:36:20
  • (2)

    Deze morgen om 9.00 uur gebeld problemen ivm levenstestament .gevraagd naar oplossing ,ze geven verkeerde informatie en weten niet waar ze het over hebben.gevraagd om een afspraak te maken met de afdeling van de plaatselijke bank het is nu bijna 16.00 uur nog geen reactie
    .W.van Waterschoot

    27 okt. 2017 15:56:34
Gerelateerde bedrijven aan ABN AMRO

Website van ABN AMRO


Website url:
abnamro.nl
Aanverwante rubrieken